Predsednik uprave Elektra Ljubljana Andrej Ribič pravi, da po njihovih informacijah, ki so jih predali tržnemu inšpektoratu, lažni predstavniki njihove družbe porabnikom prodajajo pakete družb E3 in RWE. »Nič nimam proti pošteni konkurenci. Ampak če kdo izrablja dobro ime Elektra Ljubljana in s tem stopa v domove naših odjemalcev, da bi jim prodal paket drugega dobavitelja, potem me to seveda moti.« Ribič meni, da omenjeni družbi vesta za te zlorabe in jih tolerirata, ker se jim to splača. Zato tudi verjame, da bodo na tržnem inšpektoratu na podlagi konkretnih podatkov tudi ukrepali.

V RWE očitke Ribiča ostro zavračajo. Kot poudarjajo, so njihovi zunanji prodajni agenti dolžni spoštovati etični kodeks, ki je del pogodb družbe. »Ta že v prvi točki zahteva, da mora prodajni agent pred začetkom vsakega prodajnega razgovora predstaviti sebe in podjetje, ki ga predstavlja, ter namen svojega obiska.« Do sedaj v RWE niso odkrili nobenega primera zavajanja potrošnikov, čeprav redno izvajajo nadzor dela svojih prodajnih agentov. Za komentar smo se obrnili tudi na E3, vendar odziva nismo dočakali.

Svojim odjemalcem na Elektro Ljubljana svetujejo, naj bodo pri obisku neznancev previdni. Ob vsakem obisku lahko od njihovega zaposlenega zahtevajo, da se predstavi z delovno izkaznico.