Tudi Kitajcem se toži po glamurju aristokratov, ki so jih nekoč neusmiljeno pregnali. Ključno vlogo pri tem igrajo novoobogateli Kitajci, ki odklanjajo sivino in brezizraznost, so ponosni na nacionalno identiteto, predvsem pa na svojo kupno moč, kar lahko pokažejo zahvaljujoč najbolj prepoznavnemu imenu kitajskega modnega oblikovanja. »Guo Pei je prva domača oblikovalka visoke mode. Njena estetika izraža hrepenenje naroda, ki je bil predolgo prikrajšan na vizualnem področju,« je za New Yorker razložila Chiu Ti Jansen, ustanoviteljica medijske družbe China Happenings. Graciozna in drobna 49-letnica se sporazumeva izključno v mandarinščini, jeziku, ki ga govorijo tudi njene kreacije. Guo Pei se oblači zadržano in konvencionalno, čeprav je najbolj prepoznavna po poročnih in razkošnih večernih oblekah, ki dosegajo vrtoglave cene. Kitajci za poročne obrede zapravijo kar 80 milijard evrov letno. Njene stranke so predvsem podjetnice, žene oligarhov kakor tudi soproge in hčerke partijskih veljakov. »O imenih raje ne bi govorila,« je diskretna modna oblikovalka. Njen izrazito kitajski slog izraža tako ponos kot previdnost. Premožneži so torbe Louisa Vuittona in Rolexove ure zamenjali za domače oblikovalce, prodaja prepoznavnih zahodnih luksuznih znamk upada. To sovpada s pobudo oblasti, ki želi etiketo »narejeno na Kitajskem«, sinonim za ceneno blago, nadomestiti z »oblikovano na Kitajskem«. Državne elite so naklonjene Guo Pei, ker je kot državljanka in oblikovalka ostala zvesta Kitajski.