Toyota prius: Manj je več
Toyota je neločljivo povezana s hibridi, njihov zastavonoša pa je prius. Na cestah je že od leta 1997, zdaj pa je v Slovenijo zapeljala četrta generacija. Ta bo stala 25.950 evrov, pri čemer naj bi se letos že 400 priusom, ki se vozijo po slovenskih cestah, pridružilo še 30. Velik prodajni adut naj bi bila serijska oprema, ki ob popolni varnosti med drugim vključuje tudi samodejno dvopodročno klimatsko napravo, 7-palčni barvni zaslon na dotik, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in pametni tempomat. Limuzina z dolžino 4,54 metra in medosno razdaljo 2,70 metra (sedenje na zadnji klopi je dovolj udobno za dva), katere prtljažnik pogoltne 502 litra, seveda stavi na hibridni pogon kot kombinacijo 1,8-litrskega bencinskega in električnega motorja s sistemsko močjo 122 konjev (90 kW). To je sicer občutno manj kot pri predhodniku, ki je zmogel 136 konjev (100 kW), a se mu to pri zmogljivostih ne pozna; uradno izmerjena maksimalna hitrost je 180 km/h, pospešek do stotice pa 10,6 sekunde. Med vožnjami je bila povprečna poraba malce nad 5 litri, je pa mogoče priusa z maksimalno hitrostjo do 50 km/h največ dva kilometra voziti zgolj na elektriko, električni motor pa sicer deluje vse do hitrosti 110 km/h.