Tako Velov kot tudi Trilar sta bila v svojih javnih nastopih sicer spretna. Oba sta si kupila nekaj časa in pustila dovolj manevrskega prostora, da bosta svoje izjave pozneje lahko tolmačila glede na razvoj dogodkov. Velov si je tako pustil še odprto izbiro, čeprav te izbire pravzaprav nikoli imel. Direktor glavne organizacije za področje prometne varnosti ne more biti aktiven politični podpornik župana, ki se je – po za zdaj znanih podatkih – zaletel, zavrnil alkotest, policiste zmerjal in jih označil za mucke, omotično iskal svoj mobilni telefon, se bebavo skril za grmovje in klical ženo, ozmerjal še reševalce in prenočil na policijski postaji. Direktor agencije, ki ima v svojem nazivu besedi promet in varnost, je imel izbiro morda le v tem pogledu, da bi lahko županu odrekel podporo takoj ali pa jo zgolj napovedal in počakal, da prve policijske ugotovitve postanejo tudi uradne. Kakšnih bistvenih preobratov, razen sprenevedanja, v županovi prometni zgodbi namreč ni pričakovati, saj se je Trilar navsezadnje Kranjčanom in policistom že opravičil, pa čeprav medlo.

V teh dneh poteka akcija Čista nula, čista vest, s katero nevladniki voznike opozarjajo na nevarnosti vožnje pod vplivom alkohola. Akcijo podpira tudi Agencija za varnost prometa. Če bo Velov vztrajal pri politični podpori svojemu someščanu iz kranjskega predmestja, bo njegova verodostojnost na čelu agencije enaka čisti nuli, njegova vest pa ne bo mogla biti več čista.

To bi bila že druga zaporedna čista nula na čelu tako pomembne organizacije. Predhodnik Velova Franc Pojbič je agencijo namreč vodil z 18 kazenskimi točkami na grbi – v obdobju preizkusne dobe pred odvzemom vozniškega dovoljenja. Pozneje je sodišču celo predložil ponarejeno potrdilo o opravljeni obvezni izobraževalni delavnici na temo alkohola za volanom, zaradi česar je trenutno v kazenskem postopku. Še ena nula bi bila vsekakor preveč.