Slabih novic sta bili v preteklem tednu deležni predvsem podjetji Luka Koper in Petrol. Luka Koper je bila v središču pozornosti, ko jih je proizvajalec avtomobilov Daimler obvestil, da so morali zaradi zastojev na slovenskih železnicah štiri vlake z več kot 700 Mercedesovimi avtomobili z Madžarske preusmeriti v nemški Bremerhaven. Luka Koper za nastalo situacijo krivi državo kot lastnico železniške infrastrukture ter tudi Slovenske železnice, kjer pa so poudarili, da v poslu z Daimlerjem niso sodelovali, saj je posel dobil Rail Cargo Carrier. Zagotovili so, da kot upravljalec javne železniške infrastrukture prevoznikom omogočajo enake pogoje in da so se zaostanki že bistveno zmanjšali. Cena delnice je na tedenski ravni padla za več kot dva odstotka, na 22,39 evra.
Pri Petrolu je bila glavna tema dvomesečno podaljšanje veljavnega načina oblikovanja cen naftnih derivatov, kar pomeni, da še nekaj časa ne bomo videli sprostitve cen kurilnega olja in bencinov višjih oktanskih vrednosti. Vlada je na podlagi izračunov finančnega ministrstva ocenila, da bi popolna deregulacija pomenila velik izpad za javne finance (na letni ravni za od 39,5 milijona do 59 milijonov evrov), saj bi trgovci zvišali marže, kar bi povzročilo dvig cen in manjšo prodajo. Petrol je prejšnji teden izgubil odstotek in pol in konec tedna zaključil na 256,05 evra.
Negativnim novicam se prejšnji trgovalni teden niso mogli izogniti niti pri Telekomu Slovenije, saj namerava T2 na sodišču obnoviti postopek z odškodninsko tožbo v višini več deset milijonov evrov. Očitno pa novica ni negativno vplivala na tečaj delnic, saj so se kot edine v indeksu podražile. Tečaj Telekoma se je v tednu dni zvišal za 1,38 odstotka, na 73,50 evra.