Da bodo kupci na enem spletnem mestu vendarle našli pohištvo, ki ga želijo kupiti, obeta evropski projekt v okviru programa za raziskovanje in inovacije Evropske unije Obzorja 2020, ki jim bo priskočil na pomoč z najsodobnejšo tehnologijo. Projekt FurnIT-SAVER (Smart Augmented and Virtual Reality Marketplace for Furniture Customisation) rešuje ta problem z uporabo tehnologij virtualne in obogatene resničnosti, orodja za priporočanje, temelječega na umetni inteligenci, in rešitve za e-trgovanje za oblikovanje pametne tržnice za pohištvo.

Tridimenzionalni načrti prostorov in vizualizacija pohištva

Kupci si bodo lahko naredili natančne tridimenzionalne načrte prostorov, ki jih želijo oblikovati, jih s pomočjo priporočil opremili z vizualizacijo različnega pohištva in postavitev, prilagodili barve in druge značilnosti pohištva po svoji želji ter si končno postavitev ogledali v svojem domu s pomočjo obogatene resničnosti. Proizvajalcem pohištva in trgovcem pa se z dodajanjem pohištva v katalog na prodajno platformo FurnIT-SAVER odpira nov neposredni prodajni kanal za izdelke.

Prva različica prototipa je že pripravljena

Projekt FurnIT-SAVER se je začel februarja 2015 in bo trajal 14 mesecev. Prva različica prototipa za nakup pohištva v virtualni resničnosti je že pripravljena, program pa vsebuje pohištvene elemente več evropskih proizvajalcev. Konzorcij sestavlja šest evropskih partnerjev: Fundació Privada Ascamm (ASCAMM), Centre Tecnologic de la Fusta i el Moble de Catalunya (CENFIM) in WESTWING iz Španije, Lesarski grozd in Gonzaga-pro iz Slovenije in Advanced Computer Systems (ACS) iz Italije.