Da je bil trend pozitiven v domala vseh državah (izjemi sta le Luksemburg, kjer pa so absolutne številke tako in tako visoke, in Estonija) in pri vseh večjih proizvajalcih, je lepo razvidno iz priložene infografike. Sicer pa je zelo zanimivo tudi, da se je prvič v zgodovini na prvo mesto najbolj prodajanih avtomobilov prebil segment športnih terenskih vozil, ki so lani tako predstavljali že 22,5 odstotka vseh prodanih novih avtomobilov. Ali z drugimi besedami: v lanskem letu so kupci v EU kupili 3,2 milijona novih športnih terencev različnih velikosti, kar je 24 odstotkov več kot v letu 2014. K temu rezultatu so veliko pripomogli tudi vse bolj priljubljeni mali športni terenci, ki so jih prodali 1,2 milijona ali kar 38 odstotkov več kot leto prej, vseeno pa so prodali še več kompaktnih športnih terencev, in sicer 1,28 milijona. Največji padec tržnega deleža so na drugi strani doživeli enoprostorci, s čimer postaja vse bolj očitno, da njihovo bolj priljubljeno alternativo mnogi kupci vidijo ravno pri vse bolj prilagodljivih športnih terencih.

In kaj prinaša bližnja prihodnost? Rast prodaje naj bi se nadaljevala tudi v letošnjem letu, a naj bi se v primerjavi z nekaj zadnjimi precej umirila. Po predvidevanjih strokovnjakov naj bi letos v EU tako prodali dva odstotka avtomobilov več kot lani, to se pravi približno 14 milijonov. mat