Fiat v zadnjih letih kar nekako ni vedel, kaj naj stori s tem imenom in vsem, kar Abarth pomeni, a zdaj so le naredili korak naprej in na kolesa postavili štiri »strupene« fiate 500, ki so jih poimenovali s številko 595. Ta tradicionalni način poimenovanja modelov je Carlo Abarth prevzel kar po delovni prostornini motorja, pri čemer ima novi abarth seveda precej večji motor, a tradicija je tradicija.

Model 595 je dejansko nadaljevanje Abarthove filozofije, ki je slonela na drznosti, športnosti, dirkaškem zvoku. In vse to ima tudi malček, ki ga poganja 1,4-litrski motor serije T-Jet. Za nameček so za vsak paket opreme motor dodatno »navili«, tako zmore v osnovnem paketu opreme elaborabile 140, kot turismo 160 in kot competizione 180 konjičev. Skladno s tem se bogati tudi serijska oprema, sicer pa so modeli na voljo z ročnim ali robotiziranim menjalnikom, imajo sistem kontrole prenosa navora TTC, prilagodljivo podvozje in vzmetenje, sistem, ki s spremembo lopute v izpuhu naredi zvočno kuliso avtomobila še bolj agresivno, zavore Brembo in še bi lahko naštevali.

Za tiste, ki si želijo ob vsem še nekaj več, pa so pripravili model 695 biposto, ki ima kar 190 konjev in vsega dva sedeža, v notranjosti ojačano karoserijo ter je še bolj prilagojen dirkaškim občutkom in željam kupcev. Za piko na i so avtomobilu dodali tudi izpušni sistem Akrapovič. Tega modela pri nas ne bo v redni ponudbi, na željo kupca pa bo seveda tudi dobavljiv.

Abarth 595 je tako na voljo kot limuzina in kot kabriolet, cene pa se začnejo pri 18.490 evrih za osnovni motor, močnejši stane 22.490 in najmočnejši v redni ponudbi 25.490 evrov. Kabriolet je 2000 evrov dražji od primerljive limuzine. az