Obe prijavi, ki sta prispeli na razpis za direktorja Gledališča Toneta Čufarja Jesenice, ustrezata razpisnim pogojem, je ocenila jeseniška občinska komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. Poleg sedanje direktorice gledališča Branke Smole se za mesto direktorja poteguje še mlad gledališki igralec Vid Klemenc, ki je jeseniške odrske deske spoznal že v ranem otroštvu.

Smoletova jeseniško gledališče vodi že od leta 2001. Prepričana je, da je raven gledališča dvignila na zavidljivo stopnjo tako po strokovni plati kot po priljubljenosti pri obiskovalcih. Po izobrazbi je sicer diplomirana novinarka, pred vodenjem gledališča pa je delala na lokalni radijski postaji Radio Triglav Jesenice. Tudi pred vodenjem jeseniškega gledališča je bila dejavna v kulturi tako na glasbenem kot na igralskem področju. Njen protikandidat, skoraj 35-letni Klemenc, trenutno ustvarja kot samozaposleni v kulturi. Na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo je diplomiral leta 2012, med študijem pa je prejel tri študentske nagrade. Dve leti je bil zaposlen v Slovenskem ljudskem gledališču Celje, sodeloval pa je tudi z Mestnim gledališčem ljubljanskim, z zavodom Imaginarni, z zavodom Margareta Schwarzwald, z Gledališčem Glej, z Lutkovnim gledališčem Ljubljana in Bunkerjem ter z domačim gledališčem Toneta Čufarja.

Kdo bo gledališče vodil naslednjih pet let, naj bi sicer še ta mesec odločili jeseniški občinski svetniki, pred tem pa se po besedah Mojce Levstik iz kabineta župana člani omenjene komisije želijo s kandidatoma še natančneje pogovoriti. Če bo imenovanje novega direktorja minilo brez težav, bo ta svojo funkcijo začel opravljati 3. marca.

Odločitev o tem, kdo bo direktor gledališča in kako se bo gledališče pod njegovim vodstvom razvijalo, pa se zdi prebivalcem Zgornjesavske doline izjemno pomembna, zato o njej razpravljajo tudi na družbenih omrežjih. Omenjajo potrebo po boljši promociji in obveščanju o dogajanju v gledališču, po krepitvi filmskega programa, pod vprašaj pa postavljajo tudi prevladujoči žanr na jeseniških odrskih deskah – komedijo. Smoletova poudarja, da v gledališču poskušajo zadovoljiti vse okuse gledalcev, zato v svoj repertoar vključujejo tudi druge gledališke zvrsti. Komedije pa so pri gledalcih najbolj priljubljene, ugotavlja. »Komedij in njihovih sporočil se ne sramujemo, saj gledalcem ponujamo zgolj najbolj kakovostne. Ljudje jih imajo še vedno najraje. To moramo upoštevati, sicer bodo raje hodili v druga gledališča,« dodaja.

Med razpisnimi pogoji za prijavo na omenjeno delovno mesto so bili sicer univerzitetna izobrazba, najmanj pet let delovnih izkušenj na področju kulture ter poznavanje dela v javnem zavodu. Kandidati so morali prijavi priložiti tudi življenjepis in predlog razvoja in dela gledališča za prihodnjih pet let.