Avstrijsko moštvo je za nenavaden podvig, na katerega se je pripravljalo več dni, izbralo mondeno smučarsko središče Kitzbühl. Pri tem so se pri Red Bullu soočili s celo kopico izzivov, med drugim tudi, kako bolid RB7 sploh pripeljati na smučišče, ki leži na 1700 metrih nadmorske višine. Za najpreprostejšo, a hkrati tudi najspektakularnejšo rešitev se je tako izkazal kar prevoz s helikopterjem.

Od tod naprej so vozilo v svoje roke prevzeli inženirji moštva. Na zmagovalni dirkalnik iz sezone 2011 so nadeli posebej izdelane Pirellijeve pnevmatike, opremljene z žebljički, ki pa so se zaradi toplega vremena in novozapadlega snega izkazale za neuporabne. Po dnevu temeljitega premisleka so pri Red Bullu prišli do silno preproste rešitve in pnevmatike preprosto opremili z verigami.

»Glavna težava je bila podlaga, saj je zelo drselo. Poleg tega je imela proga naklon, zaradi česar lahko začne dirkalnik drseti, česar pa si resnično ne želiš. Fantje, ki so pripravili progo, so svojo nalogo opravili odlično in nam resnično olajšali delo,« je dejal najmlajši član karavane formule 1 Max Verstappen, ki je sedel v Red Bullov dirkalnik in ga pred 3500 gledalci zapeljal po smučišču.

Komaj 18-letni voznik moštva Torro Rosso ni skrival, da je med vožnjo po ledeni podlagi izredno užival. »Bilo je zelo zanimivo. S tem, ko je vozniku delo oteženo, postane vse skupaj le še zanimivejše. Bilo je zares nekaj posebnega. Ne le vožnja po snegu, temveč tudi vožnja na vrhu gore. Kulisa je bila neverjetna. Zelo sem užival in verjamem, da so uživali tudi gledalci. Še nikoli nisem vozil po snegu ali ledu, kaj šele s formulo 1. Bilo je neverjetno,« je še dejal Nizozemec.

Za ekipo Red Bulla pa podvig v Kitzbühlu še zdaleč ni bil prvi takšne vrste. Že leta 2011 je namreč z dirkalnikom na helikopterski ploščadi nebotičnika Burj Al Arab vozil David Coulthard, pred dvema letoma pa so z njim v družbi kavbojev dirkali tudi po zaprašenih stranpoteh Teksasa.