V podjetju MESI, visokotehnološkem zagonskem podjetju, ki razvija, izdeluje in trži inovativne medicinske izdelke in rešitve, nedavno pa je na trg poslalo nov izdelek mTablet, naslednika njihovega samodejnega merilnika gleženjskega indeksa, ves čas nadgrajujejo ekipo.

Potem ko so jeseni zaposlili vodjo trženja, zdaj iščejo skrbnika ključnih strank v mednarodni prodaji (ang. International Key Account Manager). Še vedno imajo odprte prijave za mlajšega razvijalca aplikacij android.

V podjetju, ki je sicer nastalo šele pred dobrimi štirimi leti, posluje pa izjemno stabilno, za letos načrtujejo okoli 600.000 evrov prihodkov, medtem ko so pričakovanja za leto 2016 bistveno višja od milijona evrov in pol. MESI, ki se je med drugim na lanskoletnem tekmovanju Qualcomm Tricorder XPRIZE z medicinsko zapestnico, ki uporabniku omogoča, da doma vseh 24 ur samostojno spremlja pet vitalnih življenjskih funkcij, zdravstvene spremembe in odkriva 15 najpogostejših bolezni, izmed skoraj 300 prijavljenih podjetij z vsega sveta uvrstil v deseterico finalistov, trenutno zaposluje že 16 ljudi.

V večini primerov gre za zaposlitve za nedoločen čas po nekajmesečni preskusni dobi, z nekaterimi sodelujejo tudi po študentskem servisu, saj želijo medse sprejemati mlade zagnane in ambiciozne ljudi že med študijem, je pojasnila Teja Cerar, vodja pisarne.

V kratkem naj bi oblikovali celoten plačni sistem in sistem napredovanja, pri čemer so po izkušnjah spraševali tudi pri gazelah in drugih dinamično, a trajnostno rastočih podjetjih. »Strukturo podjetje potrebuje, pa naj bo to zagonsko ali že uveljavljeno podjetje. V obeh primerih gre v osnovi za skupino ljudi, ki ima skupni cilj in ga želi tudi skupaj doseči. V obeh primerih na uspeh ali neuspeh vplivajo enaki negativni dejavniki. Mlada podjetja morajo biti zato še bolj organizirana in hkrati izredno prilagodljiva oziroma pripravljena na spremembe, če želijo postati konkurenčna na trgu, ki ne izbira med zagonskim in uveljavljenim podjetjem, ampak dobrim ali slabim proizvodom,« je pojasnil Jakob Šušterič, direktor podjetja, ki svoje izdelke prodaja na 25 trgih.

K sodelovanju v oddelku prodaje in marketinga vabijo samoiniciativno, odgovorno in organizirano osebo, ki bo odgovorna za sistematičen pristop k pridobivanju partnerjev (distributerjev medicinskih naprav) na mednarodnih trgih. To med drugim vključuje raziskavo trgov in analizo notranjih obstoječih informacij, prepoznavo za njih ključnih kongresov, konferenc in sejmov, obiske in izobraževanja partnerjev ter sistematično spremljanje uspeha in reševanje težav, na katere naletijo partnerji.

Izbrani kandidat ali kandidatka bo odgovoren tudi za sledenje trendom in spremembam na trgih ter hitro odzivanje nanje s prilagajanjem aktivnosti, za proaktivno soustvarjanje trendov v zvezi s periferno arterijsko boleznijo (PAB) na trgih, skrb za CRM in razvojne predloge za njegovo uporabo in sodelovanje z marketingom pri gradnji blagovne znamke MESI.

Ker se od novega sodelavca, ki bo nagovarjal predvsem evropske trge, pričakuje čim prej velik prispevek na področju prodaje na tujih trgih, bodo imeli prednost kandidati z že doseženimi odličnimi prodajnimi rezultati, odličnim znanjem angleščine in s sposobnostjo vodenja strateških prodajnih projektov. Zaželena so najmanj tri leta delovnih izkušenj na področju prodaje v segmentu B2B.

»Naše dozdajšnje izkušnje kažejo, da bo novi sodelavec na terenu, pretežno v tujini, najmanj tretjino delovnega časa. Je pa tudi delo v naši matični pisarni precej razgibano, saj smo mlado inovativno podjetje s sodelavci, ki so v povprečju stari 26 let, ki zelo hitro raste, ob tem pa zagotavljamo spodbudno plačilo. Predvsem pa si želimo dolgoročnega sodelovanja,« je poudarila Teja Cerar.

Prijave z življenjepisom zbirajo na jobs@mesi.si do 11. januarja 2016. Izborni postopek bo predvidoma potekal v treh krogih, prijavljeni kandidati bodo ob prijavi prejeli nalogo, po kateri se bodo lahko uvrstili v nadaljnji izbirni proces. Izbranega kandidata bodo zaposlili s prvim februarjem. jpš