»Mitja je star štiri leta in vsak drugi dopoldan preživi na dializi. Všeč mu je, kadar delamo vragolije – takrat me lahko glasno okrega, požuga s prstom in reče »Neeeee« – njegov smeh pa govori »Šeeeee!« Tokrat sva se s Cvilko predolgo zadržali na drugih oddelkih v bolnišnici in ko sva prišli do dialize, se na zvonjenje nihče ni odzval. Očitno sva prišli prepozno. Razočarano sva se prestopali pred zaprtimi vrati. Naslednji dan naju je čakalo pismo: Dragi klovni – čakal sem vas... Tukaj sem vsak torek, četrtek in soboto – prosim, pridite vedno! Mitja, po nareku zapisala mama. K Mitji nikoli več ne zamudimo. Obljubili smo mu, da bomo vedno prišli.« Tako je utrinek z obiska klovnov z rdečimi noski na Pediatrični kliniki UKC Ljubljana opisala Eva Škofič Maurer, ambasadorka društva Rdeči noski.

V klovne oblečeni profesionalni umetniki že 11 let obiskujejo otroke in odrasle v 15 bolnišnicah po državi, pa tudi ustanove za osebe s posebnimi potrebami in domove za ostarele. Želijo si, da bi te obiske izvajali tudi v prihodnje. »Ko začrtamo dneve naših vizit, se pravzaprav zaobljubimo, da bomo tam takrat, ko nas potrebujejo,« nadaljuje Eva Škofič Maurer.

To jim bo v prihajajočem letu uspelo tudi s pomočjo podjetij Henkel in Mercator, ki sta partnerja v skupni akciji Prinesite tudi vi nasmeh v bolnišnice. Potrošnike vabijo, da sodelujejo tudi oni. Tako bodo v decembru in januarju z vsakim nakupom izdelkov Persil, Silan in Somat v trgovinah Mercator darovali 10 centov za pomoč organizaciji, katere simpatični klovni z rdečimi noski rišejo nasmehe na otroške obraze.

Letos so klovni zdravniki iz organizacije Rdeči noski s 760 obiski v 27 bolnišničnih ustanovah razveselili čez 37000 otrok in odraslih po vsej Sloveniji, so sporočili iz te organizacije. lo