V soboto se je v Ljubljani na zdaj že ustaljenem prizorišču, Petkovškovem nabrežju ob Mesarskem mostu, začel tradicionalni zimski festival uličnega gledališča Ana Mraz. Ulični umetniki bodo s svojimi predstavami občinstvo v večernih urah greli vse do srede, poleg organizatorjev, Gledališča Ane Monro, in drugih slovenskih izvajalcev pa na festivalu sodelujejo še umetniki iz Kolumbije, Italije, Avstrije in Nemčije.

Osnovni koncept festivala po besedah umetniškega vodje Gora Osojnika ostaja enak, je pa letošnji program zasnovan nekoliko bolj interaktivno, saj kar nekaj predstav temelji na sodelovanju umetnika z občinstvom. Marsikatera pri tem zato, da bi se izognila jezikovnim oviram, stavi zlasti na neverbalno komunikacijo, saj je med gledalci tudi precej turistov.

Festival je odprl kolumbijski umetnik Camillo Acosta Mendoza s predstavo Klovnov klon, zvrstilo se je tudi že več projektov Šugla gledališča ter še nekaj nastopov slovenskih in tujih uličnih ustvarjalcev. Danes so, recimo, na sporedu predstave nemškega umetnika Markusa Sieberta, ki bo v projektu Knacke snema film poskušal posneti reportažo v slogu nemih burlesk, pa Krogla Andreja Tomšeta, humorna pantomima El Diabolero Avstrijca Abrahama Thilla in Jebola domače zasedbe Gledališče Dela. Na zaključni večer bo Gledališče Ane Monro pripravilo ponovitev Andersenove pravljice Deklica z vžigalicami, festival pa se bo sklenil z ognjažo Pajkovka slovenske zasedbe Ključ 13. gb, sta