Da si orkestraši in poslovni direktor niso simpatični, pričajo dejstva že iz preteklosti; od anonimnih prijav na račun direktorja na KPK prek obiskov revizijskih služb v ustanovi, ki so sicer imele predvsem načelne pripombe, pa vse do očitkov na račun slabih marketinških potez.

Še vedno jih razburjajo nejasnosti okoli dobrodelne akcije za defibrilator v Arboretumu Volčji Potok, turneje z Ano Netrebko, domnevno zastonjsko sodelovanje z nedavnimi Svetovnimi glasbenimi dnevi, predvsem pa ne morejo pozabiti direktorjevega sodelovanja v komercialni oddaji Slovenija ima talent, ki naj se mu kot direktorju SF ne bi spodobilo. A jim je obljubil nove abonente. Evalvacije ni, edini oprijemljivi kazalniki pa kažejo nenehen upad števila abonentov v zadnjih letih, v zadnjem menda kar za 300. Tudi manever SF, da sklene partnerstvo z Nogometno zvezo Slovenije, je skrajno čuden način za novačenje novih abonentov.

Zadnja v vrsti nejasnih marketinških potez se zdi orkestrašem ustanavljanje Fundacije Slovenske filharmonije, v kateri naj bi sedel direktor, dva člana sveta zavoda, pa nihče iz orkestra. Nikomur ni jasno, kako in zakaj naj bi ta fundacija delovala. Nekaterim se zdi sporno tudi samo poimenovanje fundacije, saj nosi ime javnega zavoda, ta pa ni dobrodelna ustanova.

Mnogi bi radi videli, da Damjanoviča odstavijo. Zdi pa se praktično neodstavljiv. Ima čvrsto podporo na pristojnem ministrstvu, zato rad pohvali ministrico, in v gospodarskih krogih. Če mu očitajo, da je slab kulturni menedžer, je očitno dober lobist. Županovanje v prestolnici mu je sicer spodletelo, morda pa mu nekoč pohod med parlamentarce ne bo.