Pregovor, da iz Tržiča še veter ni dober, je star in ustvarjen tudi zato, da bi ga Tržičani skušali spreminjati z dejanji. Eno takih dejanj je nova turistična spletna stran Tržiča, ki na sodoben, poučen in informativen način vabi ljudi, naj raziščejo razkošje poti v mestu in okolici. Gre za celostno grafično rešitev oblikovalke in domačinke Eve Remškar.

Kot pravi župan Borut Sajovic, so celo domačini ob listanju kataloga ugotavljali, da marsičesa o Tržiču in njegovih znamenitostih niso vedeli. Ker bodo v kratkem predstavili tako spletno stran kot katalog v nemščini in angleščini, bo Tržič na področju turizma napravil nekaj korakov naprej.

Lani so imeli v Tržiču skoraj 5500 nočitev, kar pomeni štiri desetine več kot leto prej, tako v dolini kot v gorah se odpirajo novi prenočitveni objekti, svoje pa je dodalo tudi kopališče Gorenjska plaža, ki je zaradi dobre gostinske ponudbe postalo priljubljeno zbirališče. Spletna stran in katalog opozarjata tudi na 240 ležišč v planinskih kočah in planšarijah ter na lepote, kot so Dovžanova soteska in mnoge druge. Da je treba obiskovalcu ob tem ponuditi tudi možnost rezervacije in čim več podatkov, je nujna značilnost sodobnega turizma – v Tržiču si z dvema novostma obetajo še boljšo prepoznavnost.

V proračunu za prihodnje leto je tudi 700.000 evrov za uveljavitev še enega aduta – kompleksa nekdanje Bombažne predilnice in tkalnice Tržič (BPT). Kot poudarja župan Sajovic, so pri državnih varuhih naše dediščine napravili pomemben premik in se z njimi uskladili glede tega, kaj je mogoče na tovarni spremeniti, kaj podreti in kaj je nujno treba ohraniti. Zato bodo najprej skušali urediti dostop – v soglasju z lastniki bodo morda katerega od objektov odkupili za občinske načrte, nekateri pa bi bili primerni tudi za muzejske zbirke, kot jih ima tehniški muzej v Bistri. V podjetju BPT so nam povedali, da so pripravljeni na sodelovanje in da si želijo oživiti objekte v središču Tržiča.