Med štirimi podjetji je Ljubljanski potniški promet kot najbolj ugodnega ponudnika za dobavo novih avtobusov izbral družbo Man. Ta bo za trideset zgibnih avtobusov tipa lion's city G CNG zaračunala 9,3 milijona evrov brez davka na dodano vrednost. »Novih 30 avtobusov pomeni manj škodljivih izpustov in s tem čistejši zrak, povečanje obratovalne zanesljivosti ter udobja za potnike,« so na Ljubljanskem potniškem prometu strnili prednosti novincev.

Novi avtobusi naj bi po načrtih javnega podjetja zamenjali vse tiste avtobuse, ki so starejši od 20 let in sodijo v nižje emisijske razrede in so torej okolju manj prijazni. Po podatkih Ljubljanskega potniškega prometa iz začetka letošnjega leta je imela družba v svojem voznem parku 23 avtobusov, ki sodijo v najnižje emisijske razrede po evropskih emisijskih standardih. S pridobitvijo novih avtobusov se bo povprečna starost mestnih avtobusov znižala za nekaj več kot dve leti, na 8,73 leta.

Novih trideset avtobusov bo vozilo na zemeljski plin (metan). Velja spomniti, javno podjetje Energetika Ljubljana je v letu 2011 v neposredni bližini remize Ljubljanskega potniškega prometa odprlo prvo polnilnico CNG (Compressed Natural Gas) za vozila na zemeljski plin, kjer se bodo odžejali tudi novi avtobusi. Na Ljubljanskem potniškem prometu so povedali, da lahko Man vozila dostavlja postopoma, a da mora biti vseh 30 avtobusov v Ljubljani v roku šestih mesecev od podpisa pogodbe. Na Ljubljanskem potniškem prometu so se pohvalili, da so vsi novi avtobusi nizkopodni, imajo videonadzorni sistem in LED-prikazovalnike. Poleg tega imajo denimo tudi klančino, glasovne napovednike postajališč in prikazovalnike nad voznikom, ki bodo potovanje z javnim prometom olajšali osebam z oviranostmi.

Kakšne načrte imajo v Ljubljanskem potniškem prometu z nadaljnjimi nakupi avtobusov, niso natančno pojasnili. Povedali so le, da dodatne nakupe načrtujejo, saj bi bilo treba zamenjati vse avtobuse do emisijskega standarda IV. Če odštejemo 23 okolju najmanj prijaznih vozil, je v voznem parku Ljubljanskega potniškega prometa po podatkih iz začetka letošnjega leta še sto avtobusov, ki ne dosegajo emisijskega standarda EURO 4. Velja spomniti, lani je Ljubljanski potniški promet kupil 18 novih avtobusov, prevzeli pa so še 5 avtobusov, ki so jih naročili leta 2013, kaže lanskoletno poročilo družbe.