Da ni bilo mogoče zgrešiti, za kakšne sorte avto gre, je imel testni na desni strani prtljažnih vrat izpisano »plug in hybrid«, četudi tega ne bi imel, pa bi ga izdal v zadnji odbijač nameščen pokrovček, pod katerim se skriva vtičnica za polnjenje baterij. Govorimo seveda o času, ko ta mercedes miruje, ko spelje, pa ga tako ali tako izda neslišno premikanje – v kolikor ima seveda baterije vsaj malo polne (mimogrede: polnjenje je mogoče tudi med vožnjo). Če so povsem, pri Mercedesu pravijo, da je zgolj na elektriko (takrat je najvišja hitrost 130 km/h) mogoče prevoziti 31 kilometrov – in kdove, morda bi jih v idealnih razmerah celo prevozili toliko. Ker pa je bilo treba ob nižjih temperaturah, ki doseg zmanjšajo že same po sebi, vključiti gretje in še kaj, smo na elektriko uspeli prevoziti slabih 25 kilometrov. Kar je še vedno zelo lepa številka in večkrat zadovolji dnevno potrebo vožnje z avtom.

A to je le ena plat tega hibrida – brž ko stopalko za plin ob primerno polnih baterijah pohodimo do konca in se vključi še znani dvolitrski bencinski agregat, se skupna sistemska moč ustavi pri 279 KM (205 kW) in navor pri gromozanskih 600 Nm. Takrat se prijazni tihi avto spremeni v zver, ki se z mesta izstreli kot raketa in predvsem pri startu je občutek zares nekaj posebnega. Do hitrosti 100 km/h udobna 4,69 metra dolga limuzina potrebuje vsega 5,9 sekunde, in to kljub temu, da tehta kar slabe 1,8 tone. Vožnja je ob tem izjemno gladka in tekoča, pretikanja 7-stopenjskega samodejnega menjalnika kot tudi vklapljanja ali izklapljanja enega in drugega motorja pa praktično ni čutiti.

Ob vsem naštetem so posebna poglavja takšnih avtomobilov še tri. Prvo je poraba goriva, ki z vmesnimi polnjenji preko kabla pri tem mercedesu lahko niha od ničle, do pri varčni vožnji okrog petih litrov ter ob športni tudi do okrog desetih litrov – na daljši razdalji pa nam je pokuril okrog sedem litrov bencina na sto kilometrov. Drugo poglavje je zmanjšan prtljažni prostor zaradi baterij – te zasedejo kar precej prostora in prostornino prtljažnika zmanjšajo na 335 litrov, kar je za 145 litrov manj kot pri običajni različici (480). Tretji del pa je cena: solidno opremljen mercedes-benz razreda C 350 e vrhunskih voznih lastnosti in izjemne uporabniške izkušnje stane 49.900 evrov, od česar je treba odšteti še tri tisočake, kolikor znaša subvencija Eko sklada za priklopne hibride. Ni malo, a kdor bo znal izkoristiti elektriko in kdor kaj da na vse naštete prednosti hibridnega pogona ter ga ne moti majhen prtljažnik, bo, če se odloča za avto v tem rangu, v zameno za nekaj dodatnih tisočakov v primerjavi s primerljivo sposobnimi, a bolj vsakdanjimi različicami, dobil zares veliko.