Na čelu konzorcija bank, ki bodo financirale posojilo, sta Citigroup in Unicredit. Kot poroča spletni portal Bloomberg, naj bi ponudba bank znesek celo presegala za 9 milijard evrov in je tako znašala 29 milijard evrov. S tem želi Volkswagen pripraviti ugodno finančno situacijo za obdobje, ko bo moral začeti odpravljati napake. Prva popravila naj bi opravili v začetku leta 2016.

Medtem ko so dosegli napredek pri vpoklicu evropskih avtomobilov z enostavnejšimi rešitvami, kot so predvidevali, pa v ZDA dogovarjanja še trajajo. Afera je imela bistveno močnejši vpliv na padec prodaje v ZDA, kot pa v Evropi. V mesecih po razkritju je namreč prodaja čez lužo padla za kar 25 odstotkov. K sreči ima Volkswagen precej lojalne stranke, ki se ne pustijo pregnati tako zlahka, vseeno pa je kot glavni promotor dizelsko gnanih avtomobilov v ZDA doživel velik udarec. Kupci v ZDA namreč niti približno niso v takšni meri zaljubljeni v dizelske agregate v svojih jeklenih konjičkih, kot so to evropski kupci.

Medtem se je vrednost delnic Volkswagna (WOV3 GR) vrnila nekoliko višje, kot smo jih bili vajeni pred tedni. V najnižji točki je padla celo pod 90 evrov za delnico, trenutno je na ravni okoli 125 evrov za delnico. Trg še vedno ne more natančno izračunati stroška afere in zato lahko še nekaj časa računamo na močnejše reakcije tečaja na vsako pomembnejšo novico, ki jo ta avtomobilski velikan objavi. Namenoma govorim o stroških afere in ne o stroških odprave napak, saj bo strošek za zavajanje kupcev Volkswagen verjetno plačeval še nekaj let, ko se bo trudil pridobiti izgubljena zaupanje in ugled med kupci.