Hokejisti Olimpije so na Jesenicah pričakovano osvojili premierni naslov pokalnega prvaka. Pot do njihove zmage s 4:0 ni bila preprosta, a toliko spodrsljajev kot spomladi v finalu državnega prvenstva vendarle niso zagrešili. V ključnih trenutkih tekme z malo ritma in veliko napakami jih je reševal vratar Olivier Roy, ki je v tej zimi prvo ime tivolskega moštva.

Med odmorom vroče v garderobi

Podmežakla je znova oživela. Več kot 2000 obiskovalcev je bučno pozdravilo hokejiste v rdečih dresih, ki so nastopili tako zdesetkani, da je moral drsalke obuti kar pomočnik trenerja Anže Terlikar. Železarji so se predstavili v borbeni luči, medtem ko je Olimpija v tekmo vstopila nezbrano. Kar pet gostujočih izključitev v prvi tretjini je Jesenicam odprlo pot do kombinatorne igre in obilo priložnosti, a je bil vratar Roy na mestu. Ljubljanski trener Fabian Dahlem je skakal po klopi in se jezil nad odzivi svojih hokejistov. Njegov govor v garderobi je očitno zalegel, saj je Olimpija v nadaljevanju vendarle nadzorovala potek dogodkov na igrišču in po prevladi v drugem delu pobegnila do prednosti dveh zadetkov. Jesenice v zadnjih dvajsetih minutah niso imele več moči, da bi ogrozile visoko ljubljansko zmago, ki v Tivoli kajpada ne prinaša zadoščenja. Edini slovenski ligaš v EBEL ima še vedno kopico drugih težav, med drugim tudi z izplačili plač za igralce, Jesenice pa so kljub veliki tradiciji in zanimanju za panogo v železarskem mestu še vedno preveč oddaljene od odmevne zgodbe, ki so jo v Podmežakli občudovali vrsto let.

Pri Olimpiji pričakovano niso pokazali prav veliko navdušenja ob prejemu krožnika za pokalno zmago. Branilec Andrej Tavželj je rekel: »Občutili smo močan pritisk. Na začetku tekme smo si skoraj izkopali jamo. Priznam, da nam je odleglo. V garderobi so po prvi tretjini stvari letele po zraku, a včasih je potrebna reakcija, da se moštvo zbudi. Delali smo napake, ki si jih ne bi privoščili niti osnovnošolci. Namesto tekme bi se nam zagotovo bolj prilegel počitek, a moramo spoštovati sistem tekmovanja. Osredotočiti se moramo nase, saj je ritem v EBEL visok.«

Za domačega trenerja Dejana Varla je bil to prvi resnejši preizkus z Olimpijo na jeseniški klopi. »Računali smo, da Olimpija ne bo imela prav veliko motivacije, a na koncu se je videlo, da je mojim igralcem zmanjkalo energije. Jeseniški hokej mora nujno na profesionalno raven. Potrebujemo pomoč, a opažam, da si v Sloveniji prevečkrat nagajamo,« je komentiral Varl.

Prodaja znamke pod vprašajem

Ob robu pokalnega dogajanja v Podmežakli se je veliko šušljalo o usodi in ozadju prodaje blagovne znamke propadlega HK Jesenice, ki bo že čez nekaj dni verjetno padla v vodo. Prejšnji teden smo obširno pisali, da je ime nekdaj velikega hokejskega kluba za 150.000 evrov nameraval kupiti ljubljanski poslovnež Boris Požeg, ki je za Dnevnik naknadno pojasnil, da za nakupom pravzaprav stoji kapital iz tujine. Več naših sogovornikov je potrdilo, da gre v tem hokejskem poslu za povezave iz Rusije, kjer ima Požeg različna poznanstva. Ob našem včerajšnjem telefonskem klicu ni želel komentirati ničesar. Povedal je le, da bo več znanega po bližajočem se sestanku predstavnikov kapitala, o katerih je na teh straneh govoril pred dnevi.

Interesna skupina, ki je po Požegovih besedah v jeseniški hokej pripravljena vložiti tudi po 500.000 evrov na sezono, je po naših informacijah izrazila dvom o smiselnosti nakupa blagovne znamke. Govori se, da naj bi od projekta kmalu odstopila. Požeg naj bi znancem iz Slovenije v minulih dneh že razlagal, da je po koncu javne dražbe doživljal nekaj pritiskov. Še vedno ni znano, ali je prevzel pogodbo, ki mu jo je prejšnji teden poslal stečajni upravitelj Štefan Ščap. Požeg je bil prejšnji konec tedna menda nekje v tujini.

»V tem poslu sem že 43 let. Človek v tem obdobju marsikaj doživi in spozna. Pri prodaji blagovne znamke HK Jesenice imam slab občutek. Morda je najrealnejša ocena, da bomo morali javno dražbo ponoviti. V tej zgodbi je mnogo zadev nepojasnjenih. Kot sem razbral iz objav v medijih, so Požegova podjetja v slabi kondiciji, vi pa ste pisali, da je pravzaprav slamnati kupec blagovne znamke. Opažam, da so interesi veliki, na imenu HK Jesenice se bodo verjetno še lomila kopja,« je razložil Štefan Ščap, ki je v stečajnem postopku HK Jesenice ugotovil, da ima klub za 1,5 milijona evrov terjatev.