Bližal se je konec leta 2013, ko je zakrožila vest o načrtovani uporabi brezpilotnih helikopterjev oziroma dronov za dostavo Amazonovih pošiljk. Takrat so predstavili storitev prime air, ki obljublja dostavo v 30 pičlih minutah od naročila.

Mnogi so dvomili o realizaciji tako »visoko letečega« projekta, vendar so se droni v zadnjih letih množično razširili, zaostajal pa ni niti Amazon s kopičenjem enormnih količin kapitala na račun vse uspešnejšega poslovanja.

Tako smo danes na točki, ko so droni dostavljalci resničnost. Amazon je namreč objavil oglas, v katerem delovanje dostave predstavi Jeremy Clarkson, nekdanji zvezdnik avtomobilistične oddaje Top Gear, ki je novo službo našel pri Amazonu.

Celoten proces od naročila do prevzema pošiljke bo sodeč po videoposnetku potekal zelo elegantno. Brezpilotnik bo s pomočjo dovršenih senzorjev hitro našel cilj, dostavil paket in se vrnil v skladišče.

Predstavljeni dron pa ima v primerjavi s prototipom nekaj izboljšav. Namesto pod trupom ima prostor za shranjevanje v samem trupu. Leteči kurir naj bi zmogel poleteti 120 metrov visoko, njegov radij letenja pa naj bi znašal 24 kilometrov.

Vseeno pa še ni čas za odpiranje šampanjca. Pri Amazonu namreč še ne razkrivajo datuma, kdaj bo storitev dejansko zaživela. »Za zagon storitve prime air potrebujemo še nekaj časa. Projekt bomo zagnali, ko bomo izpolnili vse potrebne zahteve (tudi pravne),« so zapisali na spletni strani.

Ovire so bolj kot tehnološke pravne narave. V Združenih državah Amerike so trenutno v veljavi stroge regulative, ki omejujejo uporabo zasebnih brezpilotnikov, saj bi v nasprotnem primeru lahko prišlo do zmede in nesreč v zračnem prostoru.