Na javni razpis Direkcije RS za infrastrukturo za prvo fazo preureditve Dolenjske ceste v zoženo štiripasovnico se je javilo 18 gradbincev. Za najmanj denarja bi se preureditve slabih 800 metrov dolgega odseka med ljubljanskim Rudnikom in Lavrico lotili pri družbi CGP iz Novega mesta, in sicer za 548.686 evrov. Najdražja pa je bila ponudba avstrijskega gradbenega koncerna Strabag, ki je svoje storitve dal na razpolago za 777.763 evrov. V direkciji za infrastrukturo pravijo, da bo strokovna komisija preverila, ali prispele ponudbe izpolnjujejo razpisne pogoje, nato bodo izbrali izvajalca, ki naj bi se širitve ceste lotil prihodnje leto.

Čeprav motorni promet skozi Škofljico že deset let stagnira – povprečni dnevni letni promet se giblje med 17.000 in 18.000 vozili –, je vodja sektorja za naložbe pri Direkciji RS za infrastrukturo Tomaž Willenpart prepričan, da se bo ta v prihodnje povečal. Tako je vsaj povedal na nedavnem javnem posvetu Dolenjska cesta za vse, ki so ga pripravili v Koaliciji za trajnostno prometno politiko. Direkcijo za infrastrukturo smo vprašali, na kakšnih temeljih stoji ocena, a nam v tednu dni niso odgovorili. Prav tako nam niso odgovorili, za koliko bo po njihovi oceni upadel motorni promet skozi Škofljico  po vzpostavitvi potniškega železniškega prometa do Kočevja, vnovični usposobitvi železniškega postajališča na Lavrici in izgradnji polnega avtocestnega priključka Šmarje - Sap, ki se ga bo Dars lotil spomladi prihodnje leto.

Ljubljana bo financirala obvozno kolesarsko stezo

Predsednik krajevne skupnosti Lavrica in škofljiški občinski svetnik Bojan Božič pravi, da je bila javnost povsem izključena iz procesa soodločanja pri nameravanih posegih na Dolenjski cesti. »Krajani Lavrice smo odločno proti gradnji zožene štiripasovnice, ki je v prvi vrsti varnostno vprašljiva, hkrati pa je tudi v nasprotju s trajnostnimi prometnimi ukrepi.« V krajevni skupnosti Lavrica opozarjajo, da širitev odseka med Rudnikom in Lavrico ne bo doprinesla k ničemur, saj ta odsek sploh ni problematičen – niti med prometnimi konicami. Bojijo pa se, da bo z izgradnjo omenjenega odseka zapečatena usoda celotne Dolenjske ceste do Škofljice.

Je pa medtem ljubljanska občina z amandmajem v rebalansu letošnjega proračuna sprejela sklep, da s slabimi 60 tisočaki na tem odseku financira izgradnjo obvozne kolesarske steze. Po napovedih občine naj bi jo začeli graditi prihodnje leto.