Kdo bi razumel ženske. Ko izbirajo partnerja, pravijo, da jim je najpomembnejše, kakšen je po srcu, ko pa beseda nanese na štirikolesno pločevino, na plan hitro privrejo opazke, kot: »Joj, kako je lep, prav takšnega si želim!« Torej, je pomembno dobro srce ali privlačen videz? Če boste vprašali Fordove razvojnike, bodo dejali: oboje! Tudi zato so se pri fiesti, tokrat bo govor o trivratni različici, potrudili, da je privlačna že na prvi pogled, oborožena pa je tudi z zanimivo konjenico in dobrotami, ki naredijo vožnjo udobnejšo in posledično varno.

Moramo priznati, da je videti zelo dobro, celo dovolj, da bi na modni reviji odigrala naslovno vlogo. Za opaženost se ji ni treba bati: zato so poskrbeli s strupeno rdečo barvo zunanjosti in športnimi dodatki, kot so prednji športni odbijač, velik zadnji spojler in 16-palčna lita platišča. A kaj ko so delo polovičarsko opravili, notranjost okoli centralne konzole in armaturne plošče je dolgočasno temna, že kar deprimirajoča. Na srečo so vendarle dodali nekaj tekočega poživila, kot je rdeči bik – volanski obroč in prestavna ročica imata tako rdeče šive, rdeče-črna je tudi kombinacija športnih sedežev.

Naša malčica (z dolžino 3,97 metra) prisega na športnost, zato lahko lastnica (ali lastnik) na zmenek tudi hiti, če si tega zaželi. Odločen pritisk stopalke za plin namreč omogoča visoke potovalne hitrosti (maksimalna je 201 kilometer na uro, pospešek do stotice 9 sekund), 1-litrskega trivaljnika z močjo 140 iskrivih konjičkov pa razganja tako kot 14-letno najstnico, ki razmišlja o izgubi nedolžnosti. Podobno natančen, kot je bila nekdanja svetovna prvakinja Marika Kardinar pri zbijanju kegljev, je tudi petstopenjski ročni menjalnik. Bi se pa šesta stopnja prilegla. Testna fiesta je na cesti kot kameleon – lahko je čisto običajno vozilo, ki na (pri)mestni vožnji v skladu s hitrostnimi omejitvami prevaža štiri potnike, saj je na zadnji klopi presenetljivo veliko prostora, le zavoljo treh vrat je dostop malce otežen. Lahko pa postane manjši dirkalnik, ki po teši željo lastnika po nekoliko hitrejši (beri: adrenalina polni) vožnji. Pri čemer bi za njeno povprečno porabo lahko zapisali, saj ni res, pa je – potovalni računalnik nam je pokazal le 6,1 litra, kar ob 42-litrski posodi za gorivo zadostuje za 700-kilometrski doseg z enim polnjenjem. Razredu primeren je tudi prtljažnik z osnovnimi 290 litri, kar je več kot dovolj za dva letalska kovčka, seveda pa je zadnjo klop mogoče podreti, luknja, ki nastane, pa ima nadvse uporabnih 974 litrov.

Žal ima ves paket, katerega stopnja opremljenosti sliši na red edition in premore vse dobrote s seznama varnosti in udobja, eno pomanjkljivost – ceno. Ta je zasoljena do te mere, da bi bila goveja juha le pogojno užitna. 18.040 evrov je namreč glede na dolžinsko mero preveč, na srečo pa ponujajo 3500 evrov popusta, kar testnega štirikolesneža znova naredi privlačnega.