Ne glede na to, da si je Slovenija na nedavni svetovni razstavi Expo v Milanu za enega od ciljev zadala povečati prepoznavnost prav državne znamke I feel Slovenia in da so zato vsakemu obiskovalcu našega paviljona na prsi nalepili tudi zelen srček s tem napisom, pa je takšna odločitev ministrske ekipe Mira Cerarja povsem razumljiva. Tuji mediji ne poročajo več o Sloveniji kot o zeleni državi, temveč jo največkrat omenjajo ob besedni zvezi zelena meja, številne spremembe pa so se od leta 2007, ko je Slovenija za 200 milijonov evrov dobila novo promocijsko preobleko, zvrstile tudi na domačem družbenopolitičnem prizorišču: na Gregorčičevi so se zamenjale številne vlade, na koncu pa smo vendarle dobili takšno, ki v slovensko družbo vrača vrednote, moralo in posluh za človeka, Borutu Pahorju se je izpolnila življenjska želja in je postal predsednik države, ustavno sodišče se je bolj kot kdaj koli prej postavilo na stran manjšin… Pa tudi obrazložitve, ki so jih ob lansiranju slogana I feel Slovenia nizali njegovi oblikovalci, »da smo bili Slovenci prav zaradi majhnosti Slovenije vedno primorani sprejemati pestrost in različnost; da se pestrosti ne bojimo, saj smo z njo navajeni živeti in jo podpiramo, ter da smo varna in državljanu prijazna država, ker sprejemamo posameznike z njim lastnimi zanimanji«, niso več aktualne. Slovenije namreč že kar nekaj časa ni mogoče občutiti in doživeti, kot med drugim piše na spletni strani vladne službe za komuniciranje.

Ker mednarodno skupnost trenutno bolj kot Blejsko jezero ali Sečoveljske soline zanimajo vojaki s policijskimi pooblastili in bodeča žica, ki bodo Slovenijo in njene državljane varovali pred zunanjimi in po potrebi tudi pred notranjimi sovražniki, je bila sprememba državne znamke torej upravičena. Vlada je enostavno morala izkoristiti priložnost, ki se ji je ponudila. In da Slovenija med prihajajočo smučarsko sezono ne bo brez prepoznavnega slogana, so njeni predstavniki po posvetovanjih s Cerkvijo in ustavnim sodiščem tudi že odgovorno razmislili o novih smernicah in pripravili rešitev, s katero se bodo lahko najprej seznanili tisti turisti oziroma tujci, ki želijo v našo državo vstopiti prek južne meje.

Kakšen bo novi slogan Slovenije, nam sicer ni uspelo izvedeti, naj bi pa njegovi ideologi navdih dobili v dogodkih izpred treh let, ko so bili na pohodu po državi nevarni zombiji. Tudi tedaj se je morala namreč politična elita zaščititi z ograjami in policisti v polni bojni opremi.