Medtem ko je včeraj pozno popoldne v prostorih Geodetske uprave RS v Ljubljani potekal posvet o (ne)smiselnosti širitve Dolenjske ceste v zoženo štiripasovnico, so na Direkciji RS za infrastrukturo že odgovarjali na vprašanja gradbincev, ki se nameravajo prijaviti na nedavno objavljeni razpis za širitev ceste. Razpisana gradbena dela zajemajo slab kilometer dolg odsek med ljubljanskim Rudnikom in Lavrico.

S tem je minister za infrastrukturo Peter Gašperšič skorajda uresničil spomladansko napoved, da bodo določene odseke za omilitev prometnih zastojev na Škofljici začeli urejati še letos. Rok za končanje del je 150 koledarskih dni, vendar si za zdaj še nihče ne upa napovedati, kdaj se bodo dela začela, saj bo to v največji meri odvisno od postopka izbire izvajalca.

Brez odgovora o razlogih za naglico

A v zimskih razmerah prav gotovo ne, so nam pred mesecem dni zagotovili pri upravljalcu državnih cest, kjer pripravljajo tudi rešitev za preobrazbo daljšega, skoraj štirikilometrskega odseka med Lavrico in Škofljico v zoženo štiripasovnico, ki zajema tudi nivojski prehod čez regionalno železniško progo. »Ker ta del poteka skozi naselji Lavrica in Škofljica, je treba zasnovati rešitev za vse skupine udeležencev v prometu in ustrezno preurediti tudi občinsko infrastrukturo, zato se bo v izvedbo morala vključiti tudi občina Škofljica,« so takrat še pojasnili pri direkciji za infrastrukturo.

Vse do danes pa na direkciji oziroma ministrstvu za infrastrukturo niso znali pojasniti, zakaj se z gradnjo zožene štiripasovnice nenadoma tako mudi, sploh glede na to, da bo začel Dars spomladi graditi polni avtocestni priključek Šmarje - Sap, ki naj bi prevzel znaten del prometnega bremena regionalne ceste. Številni strokovnjaki namreč ocenjujejo, da je dolgo pričakovani avtocestni priključek Šmarje - Sap ključen za reševanje zastojev med Ljubljano in Škofljico in da bi bilo več kot le smiselno počakati na izsledke njegovih učinkov.