PewDiePie 10,5 mio. dolarjev

Gre za Šveda Felixa Arvida Ulfa Kjellberga, rojenega leta 1989 v Göteborgu. Starši so poslovneži, kar je fant očitno podedoval, saj se je po šolanju povsem posvetil ideji, da bi uspel in obogatel. Na svojem portalu redno od leta 2010 objavlja spote, se bolj norčuje kot karkoli drugega in res dobro služi. In da bi zaslužil še bolje, se je pred dvema letoma preselil v angleški Brighton, saj naj bi imeli na Otoku boljše razmere za razvoj spletnih dejavnosti. PewDiePie ima več kot 40 milijonov naročnikov, različni njegovi posnetki pa naj bi imeli že več kot 10 milijard klikov. Mladi bogataš je začel igrati in komentirati videoigrice, zdaj pa svoje oboževalce – brate, kot jim pravi, impresionira tako, da si obleče glavo v solato, da si brije noge, da bobna po plastičnem kozarcu, da poje, da preklinja in spet poje, da pomanjkljivo oblečen pleše na Beyoncé, da sesa limone in se kremži, se dere kot odtrgan, da se oblači kot ženska, da si porine blazino pod srajco in tuli, da je noseč, se tolče z banano po riti, riga in si z jezikom liže nos… Je pa lep in zdi se, da je to njegova prednost, ko oglaševalci pri njem iščejo prostor za svoje naročnike.

Smosh 8,5 mio. dolarjev

Smosh sta Ian Andrew Hecox in Anthony Padilla, oba rojena leta 1987 v Carmichaelu v Kaliforniji. Na Youtubu s svojimi šaljivostmi delujeta od leta 2005. Pred tem sta bila dve leti na portalu Newgrounds. Komedijanta imata trenutno 21 milijonov naročnikov, njuni spoti pa imajo okoli 5 milijard klikov. Tematike so vezane na računalništvo in različne trendovske pripomočke (selfiji, očala google, računalniki), ki jih komedijanta ponudita v obliki kratkih odtrganih skečev. In na koncu spominjata na češkoslovaško risanko A je to!

Fine Brothers 8,5 mio. dolarjev

Ameriška spletna producenta sta tudi Benny in Rafi Fine, rojena leta 1981 in 1983. Na Youtubu imata 13 milijonov naročnikov, njune izdelke pa so doslej kliknili trimilijardkrat. Ko sta leta 2010 začela objavljati videospote, na katerih otroci razlagajo, kaj se dogaja v videu, bi človek pomislili, da jima ne bo šlo. Pa gre. Najprej so otroci gledali in komentirali mavrico, zajčke, ljudi s čudnimi bradami, lutke, Trololo, japonske reklame… Zdaj sta kičasti seriji priključila še filmčke, kjer komentirajo najstniki in odrasli.

Lindsey Stirling 6 mio. dolarjev

Potem ko so violinistko, pevko in plesalko Lindsey Stirling (1986, Santa Ana, Kalifornija) v večini resnih založb zavrnili, se je leta 2007 zavestno odločila nadaljevati kariero na poseben način: na spletu, kjer zapleše in zaigra in se z gledalci tudi pogovori. Leta 2010 se je tako uvrstila v četrtfinale Ameriškega talenta, leta 2014 pa je bila s simfopop albumom Shatter Me že na drugem mestu uradne Billboardove lestvice. Lindsey Stirling ima na Youtubu okoli 7 milijonov naročnikov in kakšno milijardo skupnih ogledov.

Rhett in Link 4,5 mio. dolarjev

Rhett James McLaughlin (1977) iz Georgie in Charles Lincoln »Link« Neal III (1978) iz Severne Karoline imata okoli 8 milijonov naročnikov, ki so vezani na njuno dnevno jutranjo parodijo na jutranje oddaje – Good Mythical Morning. Jasno, počneta vse, kar počnejo v takšnih oddajah, komentirata jutro in pokušata neprebavljivo hrano (pasjo, ekstremno smrdečo, vegansko, otroško, želeje, posebna mleka, eksotično…). Njune ocene so nekaj posebnega. Imata več kot osem milijonov naročnikov. In pokrovitelje, ki bi jih bila vesela vsaka prava televizija.

KSI 4,5 mio. dolarjev

KSI je v nigerijsko nogometno opravo oblečen 22-letni mladenič Olajide »JJ« Olatunji iz Watforda. Podobno kot vodeči na lestvici Šved PewDiePie je tudi KSI začel kariero s komentiranjem videoigric, še posebno spreten je pri igrici FIFA. Na Youtubu ima okoli 10,5 milijona naročnikov, njegovi videonastopi pa imajo skoraj dve milijardi klikov. Olatunji je svojo prisotnost na Youtubu izkoristil za začetek raperske kariere. Njegova največja uspešnica doslej je skladba Lamborghini, ki je dosegla 30. mesto na britanski glasbeni lestvici.

Michelle Phan 3 mio. dolarjev

Osemindvajsetletna amaterska demonstratorka ličenja iz Bostona je svoj hobi spremenila v donosen posel. Postala je vlogerka, kar pomeni, da je svoje zasebno življenje pripravljena deliti na spletu z množicami. Svoje vaje iz ličenja je na Youtubu začela objavljati leta 2010, zdaj je njenih videov že več kot 350. Ima 8 milijonov sledilcev in več kot milijardo klikov. O tem, da se zdaj kozmetična podjetja tepejo za njo, ni treba govoriti. Celo šola, na kateri ji ni uspelo diplomirati, ji je lani podelila častni – doktorat.

IISuperwomanII 2,5 mio. dolarjev

Sedemindvajsetletna Lilly Singh je kanadska humoristka indijskih staršev, ki je svoje bogastvo zaslužila s šaljivimi spoti na Youtubu. Pravzaprav gre za nekakšno stand up umetnico, ki svoje nastope veže na vsakdanje življenje, in se (prijazno) norčuje tudi iz svoje družine. Navsezadnje jo lahko ujamete tudi v živo s komedijo A Trip to Unicorn Island (a le v Aziji in Severni Ameriki). A kar nas danes zanima: s svojimi kakih deset minut dolgimi samogovori na Youtubu je pridobila skoraj 900 milijonov klikov in skoraj 7 milijonov naročnikov.

Roman Atwood 2,5 mio. dolarjev

Dvaintridesetletni Roman Bernard Atwood iz Ohia je igralec, vloger, režiser in mojster za potegavščine. In zloba je gledalcem všeč. Doslej ima na svojih videospotih več kot 1,1 milijarde klikov, hkrati pa se lahko pohvali s 7,5 milijona naročnikov. Svetovno slavo je dosegel z videom Killing My Own Kid, ko je pred svojo ženo zaigral, da je ubil lastnega sina. Ženski se je zmešalo (sin je bil seveda živ), čeprav časopisje ni prepričano, da je Atwood povsem pri sebi. Pri Nissanu mislijo drugače, enega od njegovih videov so odkupili in bogato plačali.

Rosanna Pansino 2,5 mio. dolarjev

Tridesetletna kuharica ali če hočete slaščičarka iz Seattla je najbolj izpostavljena v tedenskem videu Nerdy Nummies. Ima še nekaj drugih manjših projektov, je tudi občasna igralka, a trenutno ji videooddaja prinaša 4 milijone naročnikov in kar 75 milijonov ogledov na teden. In če ne verjamete, da se peka slaščic na Youtubu izplača, je treba povedati, da je ena najbolj pričakovanih kuharskih knjig ob koncu leta Nerdy Nummies Cookbook, ki bo seveda vsebovala (tudi) recepte z Youtuba. Mimogrede, pri spotih rada uporablja osebnosti, ki so prav na tej lestvici.