Potem ko smo v petek objavili novico, da je končno postajališče avtobusnih prog 20 in 22 na Fužinah edino v Ljubljani še vedno takšno, kot je bilo za časa rajnke države – s prastaro nadstrešnico brez ograjenih stranic, ki bi ob pihanju vetra čakajočega zaščitile pred dežjem –, se je oglasil naš zvesti bralec, gospod Dolenc, ki je zatrdil, da imajo v Štepanjskem naselju postajališče s še starejšo in še bolj neugledno nadstrešnico.

Spomnimo, direktor Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) Peter Horvat je pojasnil, da je fužinsko postajališče ostalo takšno, kot je bilo še v času Jugoslavije, ker se je Mestna občina Ljubljana pred desetimi leti odločila, da ga bo ohranila kot nekakšno tehnično dediščino LPP oziroma spomin na stare dobre čase. Ko smo mu pokazali fotografijo postajališča, ki stoji na koncu Pesarske ceste v Štepanjskem naselju, se je Horvat začudil, da postajališče sploh še stoji, saj že nekaj let ni funkcionalno.

Pojasnil je namreč, da je bilo to obračališče avtobusne proge 22, ki pa že nekaj leti ne poteka po tej poti. Le streljaj stran danes stoji sodobno postajališče, kjer se ustavljata petica in devetica. Se je pa direktorju LPP sočasno utrnila ideja, da bi lahko nefunkcionalno postajališče v Štepanjskem naselju obnovili v starem slogu in bi poslej predstavljalo tehnično dediščino LPP, medtem ko bi končno oziroma začetno postajališče na Fužinah posodobili, da potniki za dobrobit dediščine ne bodo čakali na avtobus premočeni in prezebli.