Brez kančka pretiravanja bi namreč lahko zapisali, da bi na trgu težko našli takšen štirikolesnik, ki bi imel tako dobro razmerje prostornosti glede na zunanje mere. Glede tega je pravi mali velikan – na vsega 4,1 metra dolžine namreč note ponuja toliko prostora, da bi, z malce pretiravanja, četudi bi spredaj sedel višji košarkar, na zadnji klopi spreten nogometaš brez težav z nogami žongliral z žogo. Ali pa bi se za visokega košarkarja lahko udobno usedel še njegov enako visok soigralec, ki bi imel za nameček poleg za noge dovolj tudi prostora za glavo. Resnično je težko verjeti, a prav vselej, ko smo v dveh tednih druženja z notom na otroški sedež pripenjali našo malčico, se nismo mogli načuditi, kako zelo veliko prostora je zadaj, pa čeprav je bil vozniški sedež za naših 190 centimetrov telesne višine temu primerno pomaknjen precej nazaj. Pa še v prtljažniku zelo solidne prostornine 325 litrov, ki ga krasi uporabno dvojno dno, je bilo povsem dovolj prostora za nekaj torb in vreč.

Vse omenjeno potrdi domnevo, da je note priročen družinski avtomobil, ki se bo zaradi svojih manjših zunanjih dimenzij odlično znašel v mestih, vzljubili pa ga bodo tudi vsi tisti, ki ne potrebujejo večjega avtomobila, a cenijo bodisi prostornost (ne nazadnje je ob podrtih zadnjih sedežih prostornina prtljažnika kar 1495 litrov) bodisi višji položaj sedenja (tega je note zadržal kljub temu, da njegove konkurence naj ne bi predstavljali več zgolj majhni enoprostorci, temveč razred majhnih avtomobilov na splošno) bodisi oboje. Tudi med vožnjo vozniki ne bodo razočarani, pa čeprav se 80 konjskih moči (59 kilovatov), ki jih iz sebe iztisne 1,2-litrski bencinski trivaljnik, dandanes sliši malo. In dejansko lahko s tem avtomobilom na dinamično vožnjo pozabite (pospešek do stotice, na primer, znaša 13,7 sekunde), sploh ob vključeni funkciji eco, ki poskrbi za varčnejšo vožnjo, a motor še dodatno »zaduši«, medtem ko je za umirjeno in uglajeno tudi to več kot dovolj, pa četudi se z njim odpravite na daljšo avtocestno vožnjo. Tudi poraba bo ob mirni vožnji več kot zgledna in se jo zlahka spusti tudi pod na testu izmerjenih 6,5 litra na 100 kilometrov.

Seveda ima note tudi nekaj minusov, četudi nobenega takšnega, ki bi ga obešali na veliki zvon. Upravljanje sicer dobro odzivnega zaslona na dotik in iskanje nekaterih nerodno postavljenih stikal morda vzameta več časa kot pri katerem drugem avtomobilu, ergonomija skratka ni najboljša, pa tudi trde plastike, ki zna koga zmotiti, ni ravno malo. A ob dejstvu, da je note resnično prostoren in uporaben avto, ki za nameček dobro opremljen stane 14.450 evrov, se tudi na to pozabi.