Garnol je sicer pogodbeni partner Mestne občine Kranj pri veliki komunalni naložbi, kar pa na reševanje problema niti malo ne vpliva. Do danes se namreč s podrtijo ni zgodilo čisto nič. Predsednica Krajevne skupnosti Huje Sonja Mašič, sicer tudi mestna svetnica vodilne stranke Več za Kranj župana Boštjana Trilarja, pravi, da so krajani jezni, ker ne razumejo, kako je mogoče, da se problem že od marca ni premaknil z mrtve točke.

Kot so nam sporočili s kranjske občine, so z zavarovalnico za podrti most sklenili poravnavo za 70.000 evrov. Po ocenah strokovnjakov je to bistveno premalo za nov most oziroma popravilo starega. »Tudi sama sem prepričana, da gre za nizko vsoto, ki sploh ne zadošča...« trdi Mašičeva, na občini pa so do zdaj čakali tako z naročilom projektne dokumentacije kot javnim naročilom za izvajalca obnove ali celo novogradnje. Tako je minilo pol leta, v tem času pa ljudje ne morejo čez most po bližnjici v mesto. Obenem je porušeni most prekrižal tudi načrte kranjskega zavoda za turizem, ki je nameraval ponujati obiske kanjona Kokre. Danes je namreč dostopen samo del slikovite in tudi za turiste zanimive poti.

V letošnjem proračunu občina denarja za obnovo mostu razumljivo ni načrtovala, finančni zalogaj pa bo za prihodnje leto znaten. Pri tem je seveda ključno, da je imel povzročitelj nesreče Garnol zavarovano odgovornost in se je o višini plačila pač pogajala občina. Obstajajo že predlogi, da bi zgradili nov leseni most, kot je tisti malo nižje ob Kokri, ki so ga obiskovalci slikovitega kanjona lepo sprejeli. Glede na dokaj okleščen kranjski proračun za prihodnja leta bo cena popravila seveda pomembna. Po neuradnih napovedih pa vsaj pol leta prometa po novem ali obnovljenem mostu ne bo. šu