Za kako sposoben avtomobil gre, nakazujejo tehnični podatki. Testni primerek ima dvolitrski bencinski agregat, ki iz sebe spravi do 280 konjskih moči (206 kW). Že nekaj metrov je dovolj, da se ta potencial tudi začuti. Avtomobil se z mesta požene agresivno in odločno, enako gre skozi ovinke. V teh trenutkih bi voznik od navdušenja najraje kar vriskal – seveda dokler spet ne naleti na kakšno oviro, ko se mora vrniti v meje normalnosti. Toda tudi pri umirjeni vožnji ima močnejši motor svojo prednost. Kajti leon cupra omogoča varnejšo vožnjo, saj dopušča hitro in enostavno prehitevanje (pre)počasnih vozil, pri čemer se voznik kmalu vrne na svoj vozni pas, namesto da dolgo prehiteva po nasprotnem pasu. Končni doseg avtomobila se ustavi pri 250 kilometrih na uro in šestih sekundah pospeševanja do stotice.

Leon cupra ponuja nekaj ugodja tudi ob spoštovanju cestnoprometnih predpisov. Voznik izbere način »comfort«, nakar se od točke A do točke B vozi enako kot v vsaki bolj umirjeni različici leona. Cupra je namreč športno vozilo, pri katerem je podvozje še vedno dovolj mehko, da potniki ne čutijo vsake luknje na cestišču. Problem nastane le v primeru, da voznik nima dovolj samokontrole, ko pogleduje proti mnogim napisom »cupra« in števcu za hitrost na armaturni plošči, ki odpira možnost za precej visoke številke. Toda ko se potegne črta, je leon cupra vzoren primer, kako v istem vozilu združiti vsakdanjost in športnost.

K temu pripomore tudi uporabnost. Potniki imajo v vse smeri dovolj prostora za svoje okončine. Malce več spredaj, a tudi zadaj sedi oseba povprečne velikosti in debelosti brez vseh težav. Testni seat leon cupra ima v imenu še dodatek ST, kar izraža karavansko različico. Pri vožnji se nekaj centimetrov več ne opazi, saj avtomobil ni nič bolj okoren, zato pa koristno vplivajo na večjo prostornost prtljažnika. Vanj gre za 587 litrov prtljage pri normalni sedežni razporeditvi, ob podrti drugi klopi pa se odpre za 1470 litrov prostora.

Še najbolj problematična je poraba. Na obljubljenih 6,6 litra na sto prevoženih kilometrov kar pozabite, vsaj pri tej različici cupre. Realnost je višja, tam nekje nad devetimi litri, ob bolj agresivni vožnji celo blizu desetih litrov. Rezervoar za gorivo sprejme 50 litrov. Športnim sposobnostim avtomobila je primerna tudi cena, saj seat leon ST cupra 2,0 TSI DSG stane 31.559 evrov. Poleg vseh osnovnih pripomočkov so v paketu cupra še aluminijasta platišča, progresivni servo volan, sprednje in zadnje LED-luči, športne zavore z rdečimi zavornimi čeljusti…

Več fotografij na www.dnevnik.si