Le nekaj ur po tem, ko je Bojan Požar obvestil sodelavce, da njegov poslovni partner Joc Pečečnik izstopa iz medijskega projekta, ki sta ga skupaj načrtovala po nakupu blagovnih znamk propadle družbe Delo Revije, je zgodba doživela nadaljevanje. »Ni prišlo do preobrata. Mi je pa Pečečnik poslal predlog, po katerem bi bil pripravljen še naprej sodelovati pri projektu. Predlog v vseh dvanajstih točkah zame ni bil sprejemljiv. Zato bom tekom današnjega dne skušal najti kompromis,« je novo situacijo včeraj popoldne pokomentiral Požar.

Pečečnikove zahteve v Požarjevem pismu

Kot smo že poročali, je Požarjev medijski projekt »očitno ustavljen«, saj je Joc Pečečnik, 50-odstotni lastnik bodočega izdajatelja Princip Medie, v soboto svojega poslovnega partnerja šokiral z odločitvijo, da izstopa iz projekta. Včeraj smo Pečečnika, ki je v Ameriki, poskušali poklicati, da bi nam pojasnil okoliščine svoje odločitve, vendar smo bili pri tem neuspešni. Telefonska številka je bila nedosegljiva.

Se je pa o morebitnih vzrokih Pečečnikove odločitve v pismu, ki ga je v nedeljo popoldne poslal svoji ožji ekipi, razpisal Požar. V njem med drugim navaja, da naj bi zavrnil zaposlitev novinarke, ki jo je Pečečnik predlagal v imenu svojega prijatelja. Strinjal naj se ne bi niti s tem, da bi Pečečnikov sin postal »svetovalec za strukturo revij«, prav tako pa naj bi zavrnil tudi podpis pogodbe za najem prostorov v ljubljanski Rotondi, ki naj bi jih po njegovih besedah oddajala Pečečnikova žena oziroma njeno podjetje. Ob tem Požar še navaja, da ni pristal na 30-odstotno znižanje »plač« novinarjev, urednikov in drugih sodelavcev projekta, kar naj bi predlagal Pečečnik. O Požarjevih navedbah smo želeli včeraj spregovoriti tudi s Pečečnikom, a nam ga, kot rečeno, ni uspelo priklicati na telefon.

Nekateri naj bi že razmišljali o novih priložnostih

Ob tem velja še dodati, da Požar postopkov na ministrstvu za kulturo in na agenciji za varstvo konkurence, ki bi mu omogočila izdajanje revij, še ni sprožil. Ob vseh težavah, s katerimi se sooča, torej ni pod vprašajem zgolj to, ali bo prva revija Jana z njegovim podpisom izšla 20. oktobra, kot je sam napovedal, temveč, ali bodo revije tudi s 40-letno tradicijo sploh še kdaj izšle. Nekateri, ki so se bili pripravljeni podati s Požarjem v novo medijsko avanturo, naj bi namreč že razmišljali o novih poslovnih priložnostih.

Medijski strokovnjak Marko Milosavljević ob tem opozarja na vlogo Nove KBM oziroma KBM Leasinga, ki je blagovne znamke propadle družbe Delo Revije junija prodala Požarju in jih že pred leti ni ustrezno zavarovala. »Postavlja se vprašanje, zakaj je NKBM k nakupu povabila zgolj tri podjetja, pri čemer dve sploh nista večja akterja na slovenskem medijskem trgu. Prav tako ni znano, zakaj se niso odločili za mednarodni poziv, saj bi lahko povabili vsaj tiste, ki so bili ali so še medijski akterji v regiji. Pozvani so bili tisti, ki že po svojem obsegu poslovanja niso niti najmanj kazali možnosti, da bi lahko ta projekt izpeljali. Da smo sedaj priča zapletom, nas zato ne sme presenečati,« je kritičen Milosavljević.

Včeraj pozno zvečer pa je vendarle prišlo do preobrata. »Lahko povem, da se založniški projekt edicij Dela Revij (Jana, Lady, Stop ...), ki ga delamo skupaj z Jocem Pečečnikom, normalno nadaljuje,« je namreč preko twitterja sporočil Požar.