Pa da ne bomo preveč zašli, preslikajmo zgoraj opisano na avtomobilsko industrijo in njene končne izdelke – avtomobile. Po nekaterih odzivih v zadnjem času gre namreč sklepati, da si številni »želijo krvi« tudi na tem področju. V smislu, da bi morali štirikolesnike bolj kritizirati, poudarjati negativne stvari in zapisati, da določen ni vreden nakupa že samo zaradi tega, ker ima košček ali dva preveč cenene plastike, eno stikalo postavljeno nerodno... Skratka, da bi zaradi malenkosti posplošili, da je avto zanič, zanemarili vse pozitivne stvari in ga enostavno prekrižali. Toda če bi se šli takšno posploševanje, ne bi bilo avtomobila, ki bi bil vreden nakupa.

Čeprav na vsako tako malenkost vselej opozorimo, je dejstvo, da avtomobila to še ne naredi za nevrednega nakupa. No, kakšnega tu in tam že, a če spet posplošimo, je danes na trgu ogromno štirikolesnikov, med vsemi pa bi le stežka našli takšnega, ki je zanič, ki ima več negativnih kot pozitivnih lastnosti. Minili so namreč časi, ko si lahko na trg poslal slab avtomobil in računal, da se bo prodajal sam od sebe. Danes trg take izloči. Pri čemer pridemo do glavne poante: če bi bilo slabih avtomobilov, nevrednih nakupa, res toliko, bi se v zadnjih letih z njimi zgodilo prav to – trg bi jih izločil. Pa jih ne, ker so kupci z veliko večino zadovoljni. Zato je omenjenih »izločkov« in slabih avtomobilov zelo malo, uspešnih in dobrih avtomobilov pa ničkoliko. Niso taki vsi, a če posplošimo, je pač tako.