Marles je predan načelom trajnostnega razvoja in integracije zelene miselnosti v vsa področja poslovanja. Svoja prizadevanja za odličnost in varovanje naravnih danosti nenehno izpolnjuje z vlaganjem v razvoj in nove materiale. Tako je za pasivno hišo že leta 2011 pridobil certifikat Passivhaus, ki ga je pozneje nadgradil še s certifikatom Passivhaus za konstrukcijski sistem mega plus pasiv. Visokim standardom tehnične, energetske, okoljevarstvene in poslovne odličnosti, ki jo preverjajo priznane in neodvisne inštitucije, ustrezajo vse hiše Marles, zgrajene doma in na tujem.

Enaka kakovost za vse naročnike

Kakovost proizvodnje v Marlesu je standardizirana. Kot pravi direktor podjetja Bogdan Božac, to pomeni, da standarde kakovosti izpolnjujejo do vseh naročnikov, ne glede na to, kje gradijo in kakšne vrste objektov gradijo. »Kupcu enodružinske hiše v Sloveniji zgradimo objekt z enakimi materiali, skrbnostjo in kakovostjo kot kupcu prestižne vile v Provansi, Toskani ali na Ženevskem jezeru,« pravi sogovornik in dodaja, da njihovo industrijsko zagotovljeno kakovost potrjujejo tudi redni nadzori, ki jih izvajajo pooblaščeni certifikacijski organi in inštituti, pretežno iz Nemčije in Avstrije. Ti ne dopuščajo niti najmanjšega odstopanja od potrjenih in certificiranih materialov ter postopkov dela.

Trende narekuje že več kot sedem desetletij

Marles kot najstarejši in največji proizvajalec lesenih montažnih objektov v Sloveniji že 73 let narekuje razvojne trende, in sicer tako v segmentu materialov, ekologije in energijske varčnosti kot v segmentu arhitekture in dizajna. Prav pri arhitekturi pripravlja največ novosti. Kot pravi Božac, tipskih zasnov hiš skoraj ni več, saj lahko kupci skupaj z arhitektom oblikujejo hišo po svojih željah. »Tako je vsaka naša hiša prilagojena željam in potrebam vsakega kupca posebej.«

Naravni materiali in najsodobnejše tehnologije

Na področju tehnologije je razvoj usmerjen zlasti v uporabo naravnih materialov v povezavi z najsodobnejšimi tehnologijami, ki kupcem pomagajo pri uravnavanju bivanjske klime in upravljanju doma. »Tako so lahko naši kupci v popolnosti deležni vseh prednosti in ugodnosti, ki jim jih ponuja bivanje v lesenem objektu,« pravi sogovornik in dodaja, da se trg montažnih hiš z leti spreminja. Lesena montažna gradnja je postala trend, predvsem pa se je spremenilo zavedanje ljudi o tem, da je tovrstna gradnja zdrava ter hkrati hitra in ekonomična.

Veliko zadovoljnih kupcev tudi v tujini

Visoko kakovost Marlesovih hiš so prepoznali tudi tuji kupci. Marles večino hiš izvozi na trge Evropske unije, največ v Švico, Nemčijo, Avstrijo in Italijo, kjer imajo številne reference, dolgo tradicijo in veliko zelo zadovoljnih naročnikov. V vseh teh državah se letos hitro povečuje prodaja luksuznih hiš sodobnih arhitekturnih zasnov. »Seveda je konkurenca na tujih trgih velika, vendar je naša tehnološka naprednost in uporaba najkakovostnejših materialov eden izmed razlogov, zakaj se vse več tujih kupcev odloči za nakup naše hiše,« pravi Božac in dodaja, da v prihodnjem obdobju načrtujejo rast prodaje na skoraj vseh tujih trgih, kjer je dodana vrednost najvišja.

Cilj so cene nemške konkurence

»V tujini smo tudi na ravni panoge prepoznani kot kakovosten proizvajalec lesenih objektov, ki je sposoben uresničiti skoraj sleherno željo še tako zahtevnega naročnika. Zato želimo navkljub hendikepu, ki smo ga deležni zgolj zaradi dejstva, da prihajamo iz Slovenije, tudi cenovno poseči na raven najuspešnejših podjetij iz Nemčije. Naša kakovost in prilagodljivost nam to vsekakor omogočata,« pravi Božac. Ob tem pa poudarja, da bodo še naprej skrbeli, da bodo tudi slovenski kupci deležni vseh prednosti in ugodnosti, kot so jih deležni naročniki v tujini.