»Vse smo iztisnile maksimum. Odlično smo odpeljale. Osmo mesto je vrhunski dosežek. Žal smo na našo veliko smolo že po dveh kilometrih zaradi okvare izgubile Martino Ritter. Če bi tudi preostalih 36 kilometrov odpeljala skupaj vsa šesterica, bi bile minuto hitrejše. Tako bi bile zagotovo šeste. To bi bilo sanjsko,« je v cilju ekipne vožnje na čas razmišljala kapetanka Polona Batagelj.

Pisana mednarodna zasedba BTC City Ljubljana z Uršo Pintar, Martino Ritter, Eugenijo Bujak, Corinno Lechner in Oleno Pavluhino je z osmim mestom dosegla največji ekipni uspeh doslej. Vložek nastopa na prvenstvu v ZDA, ki so ga ocenili na okoli 19.000 evrov, se je obrestoval. Za zasedbo Velo Sram, ki je na svetovnih prvenstvih zmagala že četrtič zapored (z različnimi sponzorskimi imeni), so varovanke Gorazda Penka zaostale tri minute in tri sekunde. Obžalovale so 12 sekund, kolikor so zaostale za šestouvrščeno ekipo UnitedHealthcare, za sedmo avstralsko Orico devet sekund. »Vse super, a vprašanje je, ali bomo sploh še kdaj tako blizu šestemu mestu, kot je teh 12 sekund,« je Penko žaloval za sekundami. Pred odhodom na prvenstvo ni želel preveč na glas napovedovati niti uvrstitve med deseterico. Motivacijsko je vse navezal na stavo. Naslednji mesec dni si bo moral z rožnato lakirati nohte. »No, to bom že potrpel. Še huje bi lahko bilo, ob šestem mestu bi me čakal frizer z rožnato barvo. Na srečo puncam ni uspelo. Rešilo me je 12 sekund,« se je zasmejal Penko.

Glede dogajanja med dirko je razkril dilemo, ki jo je kot strateg reševal v spremljevalnem avtomobilu. »Martina je dobila okvaro obročnika na najbolj neprimernem odseku, ko je bila hitrost več kot 60 kilometrov na uro. Najprej sem ukazal, naj upočasnijo vožnjo in jo počakajo, potem pa sem nekako preračunal, da bi izgubile več, kot če nadaljujejo s petimi. Mislim, da sem se prav odločil. Kljub temu da bi bila Martina v drugem delu nesporno lokomotiva ekipe. Vse so dale svoj maksimum glede na svoje sposobnosti. Moram posebej pohvaliti dekleta. Ne glede na to, od kod vse prihajajo, dajo dušo za ekipo,« jih je hvalil Penko.

Denimo Uršo Pintar je poslal »v ogenj« na čelo kolone šele po desetih kilometrih, saj težje sledi hitremu začetku. Na koncu več dela opravita Pavluhina in Bujakova. Batageljeva hvali navodila iz spremljevalnega avtomobila. »Gorazd nas tako dobro pozna, da zna uskladiti naš ritem tudi iz spremljevalnega avtomobila daleč zadaj. V dirko se tako vživi, da vidi iz avtomobila vse tehnične nianse na asfaltu. Če ga poslušamo, zmoremo dobro odpeljati. Tokrat smo ga,« je bila zadovoljna najboljša slovenska cestna kolesarka, ki bo izpustila posamično vožnjo na čas in bo vso energijo usmerila v cestno dirko v soboto.

Prvi dan 82. svetovnega prvenstva so s paradno disciplino ekipnega duha, tehnologije in elegance zaključile moške ekipe (38 km). Novi svetovni prvaki so znova kolesarji BMC, švicarska ekipa, ki ima sedež v ZDA, pred belgijskim Etixxom in španskim Movistarjem. Kristijan Koren si je z zasedbo Cannondale privozil 12. mesto (+ 1:50). Luka Pibernik in Jan Polanc sta si s šesterico Lampreja (+ 2:08) privozila 15. čas. Kot zanimivost – vse ekipe na zmagovalnem odru imajo tako kot BTC City pisane mednarodne zasedbe; BMC dva Švicarja, Etixx dva Belgijca in Movistar dva Španca.

Grega Bole in Marko Kump sta imela na dveh enodnevnih dirkah v Italiji zadnji test za nedeljsko cestno dirko. V soboto je Bole po dolgem tekmovalnem premoru na 12. spominski dirki Marca Pantanija ostal tik pod stopničkami na petem mestu, potem ko so ga italijanski reprezentanti (Ulissi, Visconti, Nibali) tudi taktično izigrali. V sprintu zasledovalne skupine ga je premagal le Italijan Sbaragli. Marko Kump je bil sedmi na nedeljski VN Prato, na trasi, podobni Richmondu SP. V sprintu zasledovalne skupine je bil hitrejši reprezentant Colbrelli.