Za avtomobilsko industrijo velja, da mora biti prisotna vedno in povsod. Posebej na velikih avtomobilskih salonih, kot je recimo frankfurtski. In bolj ko tvoj razstavni prostor poka po šivih, več ko imaš pokazati, bolj si »pomemben«. Dobro, novosti morajo biti, trendi so enkrat takšni, drugič drugačni, v zadnjem času dobi človek ob vseh teh novostih občutek, da se bo svet vozil le še s pomočjo elektrike. Kaj to pomeni, je vsakodnevno vidno v Ljubljani, ko dopoldne na primer ne morete napolniti električnega vozila, ker so vsa mesta zasedena. Resda z električnimi vozili, toda njihove baterije so že dolgo napolnjene, ta polnilna mesta pa so postala priročna in predvsem zastonjska parkirna mesta v centru Ljubljane. Včasih je kabel tam samo za okras, včasih res polni baterije, a tudi ko so že napolnjene, se lastnik ne pobriga, da bi avto premaknil in s tem odstopil prostor drugemu električnemu sotrpinu.

A vrnimo se k frankfurtskemu salonu. Glede na videno in slišano je novosti veliko, kar je seveda dobro, a ob poplavi različnih »ljudskih« modelov dobi človek občutek, da se bomo v prihodnje vsi vozili le še po »mehkih« terenih in s hibridnim ali električnim pogonom. V redu, razvoj je potreben, a poskrbeti je treba tudi za vsakodnevno življenje in premikanje od točke A do točke B. In – če ni odveč – pri tem tudi uživati.

Da se spoznajo na užitek pa so pri Akrapoviču, enem najresnejših slovenskih igralcev v globalni igri avtomobilizma, že neštetokrat dokazali. Ker so uspeli svoje ime postaviti na piedestal motociklizma, jih je zamikal tudi svet avtomobilov. Če so bili že doslej uspešni na dirkah, so zdaj naredili še korak naprej: zmogljivega mercedesa S 63 AMG so opremili s prestižno češnjo na torti, izredno lahkim izpušnim sistemom. Za užitkarje in poznavalce. Kapo dol, s takimi snovalci za hrbtom bomo mogoče Slovenci lahko brez sramu povedali, od kod prihajamo. Kajti marsikje drugod padamo na izpitih. A to je že druga, bolj žalostna zgodba.