Predstavljajte si šah, le da namesto izmenjavanja potez oba igralca igrata sočasno. Dodajte temu posebne sposobnosti posameznih figur, ki jih morate aktivirati preden jih nasprotnik, ob vsem tem pa začnete zgolj s kmeti, ki morajo ustvariti dovolj dobro ekonomijo, da si boste lahko privoščili boljše figure.

Če se vam opisana igra ne zdi več podobna šahu, se ne motite. Opis se namreč nanaša na eno najbolj priljubljenih videoiger iz žanra realnočasnih strategij – Starcraft. Prvi del je izšel leta 1998 in izpopolnil žanr, ki ga je izvorno populariziral Westwood Studio z igrami kot so Dune 2 in serija Command & Conquer. Ta je še posebej domača slovenskemu občinstvu, saj je njen producent in glavni zlobnež v igri nihče drug kot najslavnejši obritoglavec v zgodovini strategij, slovenski Kanadčan Joe Kučan. 17 let po izidu prvega Blizzardovega Starcrafta, ki je prevzel baklo od Kučanovih mojstrovin, se nam konec letošnjega leta obeta sklepni del epske medplanetarne vojne med človeštvom ter nezemljanskima vrstama Protos in Zerg.

Starcraft II: Legacy of the Void bo že tretji del oziroma drugo nadaljevanje Starcraft II. Za razliko od drugega poglavja Heart of the Swarm, pa bo sklepni del samostojno nadaljevanje. To pomeni, da za igranje ne boste potrebovali predhodnih delov.

Sklep epske zgodbe

Zgodba Starcraft II nas je doslej popeljala od revolucije in zrušenja tiranije zemljanskega Dominiona in razkritja mračne prerokbe o prihajajočem koncu sveta do odkritja davnih korenin bojevitega vesoljskega mrčesa oziroma Zergov. Tokrat bo zgodba igralca postavila v vlogo Artanisa, mladega vodje Protosov. Slednji je mnogo let po uničujočem napadu Zergov na domači planet Protosov uspel ustvariti mogočno vesoljsko floto imenovano Zlata armada. Z njeno pomočjo želi ponovno osvoboditi izgubljeno domovino Aiur. Vendar podvig ne bo brez zapletov, saj vsem trem frakcijam grozi uničenje s strani starodavne zle sile.

Večigralski način s še več pozornosti mikro nivoju

Čeprav igra izide šele konec leta, pa sem imel priložnost preigrati uvod v tretji del ter preizkusiti zarjavele veščine v večigralskem načinu, za katerega trenutno poteka beta testiranje. Uvod oziroma Whispers of Oblivion bo pred izidom brezplačno splošno dostopen, v treh misijah pa igralcu predstavi pripovedni most med drugim in tretjim poglavjem Starcraft II. Igralec v omenjenih misijah prevzame vlogo temnega templarja Protosov Zeratula, ki poskuša razvozlati skrivnosti prerokbe o koncu sveta. Med misijami pa srečamo tudi vojske starih znancev. Čeprav so vključene zgolj tri misije, pa je bilo med igranjem že možno začutiti, da sem igre iz omenjene serije že pogrešal.

Med igranjem beta testa večigralskega načina, ki je v resnici jedro uspeha in priljubljenosti serije Starcraft, ko se igralci v zgoraj opisani šahu (ne)podobni igri zoperstavijo drug drugemu, je bilo z moje strani medtem jasno videti, da je od zadnje partije minilo že nekaj let. Novosti so v igro vnesle nekaj sprememb v strategiji igranja, večji poudarek na mikro igri oziroma pametnem izkoriščanju posebnih sposobnosti enot pa je še otežil moje možnosti za uspeh. Pri najboljših igralcih bo omenjeni premik težišča nemara privedel do še bolj napetih obračunov.

Blizzard sicer napoveduje še dodatne večigralske vsebine, ki bodo zadovoljile predvsem tiste, ki jim igranje z izredno motiviranimi nasprotniki ni najbolj pogodu. Archeon način igranja bo povezal dva igralca v nadzoru ene baze. Ta način igranja bo torej namenjen predvsem manj izkušenim igralcem in veteranom, ki želijo prijateljem pomagati k boljšemu razumevanju mikro in makro nivoja igre. Igralni način Zavezniški poveljnik pa bo kooperativni način igranja. Tu bodo igralci izbrali svojo vojsko in se z njo spopadali z nalogami, ki bodo bolj podobne zgodbovnemu delu igre. Če bo dokončana igra z novostmi prepričala kritike in navdušence, pa bomo morali počakati še nekaj mesecev.