Predvsem nobena dacia ne zataji v sami osnovi avtomobila – v vožnji. Vse poteka brez težav. Avtomobil je vodljiv in odziven, malce nestabilen le v ovinkih. Pretikanje s petstopenjskim ročnim menjalnikom je tekoče, s čimer je dizelski motor z 90 konjskimi močmi (66 kW) praktično vedno pod pravšnjo obremenitvijo. Dacia logan MCV gre tudi navkreber povsem pogumno, vsaj pri tej moči motorja. Pri kakšni šibkejši različici je občasno treba prestaviti v prestavo nižje. Pospešek do stotice znaša 11,8 sekunde, končna hitrost se ustavi pri 173 kilometrih na uro. Povsem dostojna statistika za vsakdanjo uporabo.

Kdor kupi Dacio, se z avtomobilom ne bo bahal. Naloga Dacie je preprosta – prevažati ljudi in prtljago od točke A do točke B. Z vsem drugim se ne ukvarja. Dacia logan MCV nima vizualnih presežkov, ne pri zunanjosti ne pri notranjosti. Vse linije so enostavne, brez emocionalnega naboja, a kljub vsemu malce bolj navduši sprednja maska kot zadnji del vozila. V notranjosti potnike obkroža siva plastika, toda preprosta notranjost ima pomembno prednost – enostavno razporejeni so vsi gumbi, zato je uporabniku že ob prvi vožnji vse jasno in ne potrebuje nobenega razmišljanja, kje bo našel kakšno stikalo.

Visokorasle voznike bo zmotilo, da je volan nastavljiv le po višini, ne pa tudi po globini, toda ta primanjkljaj se nadomesti z zadovoljivo prostornostjo v potniški kabini. Sedeži ne nudijo nobenega užitka, a tudi ne povzročajo bolečin ob daljših vožnjah, kar se težko trdi za številne dražje in bolj prestižne avtomobile. Glavna prednost dacie logan MCV je predvsem prostornina prtljažnika. Vanj gre za 575 litrov prtljage, ob podrti zadnji klopi celo 1515 litrov. Dostojno velik je tudi rezervoar za gorivo, ki sprejme 50 litrov, enaka oznaka velja za porabo, ki je na testu znašala 5,4 litra na sto prevoženih kilometrov.

Testna dacia logan MCV life plus 1,5 dCi 90 je ovrednotena na 12.150 evrov. Zraven spada še nekaj opreme, kot so ročna klimatska naprava, centralno zaklepanje vrat z daljinskim upravljanjem, servo volan, električni pomik sprednjih stranskih stekel, medtem ko je zadaj za odpiranje oken še vedno treba vrteti ročico. Testni primerek je imel zraven še kovinsko barvo (doplačilo 400 evrov), kartografijo vzhodne Evrope (100), navigacijski paket (410), parkirna tipala zadaj (205) ter tempomat in omejevalnik hitrosti (155 evrov).

Več fotografij na www.dnevnik.si