Za tokratni video dneva smo izbrali prispevek, ki kaže neobičajnost družbenih interakcij na spletnih omrežjih. Vzemimo za primer twitter in preslikajmo vedenje uporabnikov v vsakdanje življenje: sredi ulice pristopite do neznanca in mu poveste, da ste mu začeli slediti. »Živijo, sledim vam. To je vse, kar sem vam želel povedati. Kar nadaljujte svojo pot. Bom pa odslej spremljal vaše življenje.«

»Pa saj vas sploh ne poznam!« pravi eden od naključno izbranih. »Noro, vem, ampak to počnemo, kajne?« odgovori glavna protagonistka videa, ki jo v nadaljevanju lahko vidimo, kako v lokalu pristopi do dveh presenečenih fantov in ju vpraša, ali bi sprejela njeno prijateljstvo. »Ali si želim povezave v vami? Kako pa si predstavljate to povezavo?« vpraša eden od njiju.

Video je plod podjetja Relationship Science. To je bilo ustanovljeno leta 2013, ko je nase zelo hitro opozorilo z zavidljivim zbiranjem zagonskih sredstev. V treh dneh so namreč zbrali šest milijonov ameriških dolarjev, nato še 60 milijonov od velikih igralcev Wall Streeta.

Podjetje namreč omogoča podrobno podatkovno bazo družbenih povezav več kot 2,2 milijona poslovnežev iz Združenih držav Amerike, Evrope in Azije. Storitev je nekakšen hibrid med googlom in linkedinom. Zakaj bi koga to zanimalo? Njihov program na podlagi družbenih povezav, dosežkov in poslovnih partnerjev izračuna najbolj optimalne povezave za potencialna poslovna partnerstva, sponzorstva in različne investicije na določenem primeru.