Ohlajanje kitajskega gospodarstva z vsemi njegovimi posledicami in devalvacija kitajskega juana povzročata veliko negotovost in zmanjšanje rasti tako v sosednjih državah kot v Latinski Ameriki. Ti trgi predstavljajo kar 38 odstotkov vseh naročil letal v naslednjih letih. Stopnjevanje krize lahko privede do zamikov pri naročilih ali celo odpovedi že naročenih letal. Krizno zmanjšanje potniškega prometa v drugi polovici leta lahko povzroči upad naročil nadomestnih delov in servisnih storitev.
Vpeljava novih modelov letal v teh težavnih časih predstavlja dodatno tveganje za Airbus (model A350) in Bombardier (serija C). Na začetku življenjskega cikla novega modela je njegova dobičkonosnost nižja zaradi večjih zalog, razvoja in nakupa opreme, potrebne za proizvodnjo, dodatnega testiranja in še neoptimizirane proizvodnje.
Slabe novice pa so včasih tudi dobre in širitev konfliktov (Ukrajina, Sirija in Irak) pomeni dodatna naročila vojaške tehnike, katere veliki dobavitelji so pogosto ravno proizvajalci letal in letalskih delov. Poljska in Japonska kupujeta Airbusove helikopterje, ameriška vojska pa nove strateške bombnike in izvidniška letala.
Prihajajoči težki časi bodo gotovo vplivali tudi na privatizacijo v Sloveniji. Prodaja Adrie Airwaysa in Adrie Tehnike bo gotovo trši oreh.