Da bi imela vsaj neki smisel, bi morali Bleiweisovo oziroma Tivolsko cesto razširiti v šestpasovnico, s pločniki in kolesarsko stezo, nadalje bi morali Aškerčevo in Zoisovo razširiti v štiripasovnico ter urediti podvoz pri bivši tovarni baterij Zmaj. Tako bi morda do neke meje uredili prometni tok mimo središča mesta.

Zaradi rekonstrukcije Slovenske ceste bo otežen, ob prireditvah v Cankarjeve domu pa skoraj onemogočen dostop do garaž pod Kongresnim trgom (ki so velika pridobitev za Ljubljano).

Ogromna površina za pešce in kolesarje, ki bo nastala ob dokončanju rekonstrukcije, pa ne vem, čemu bo služila. Ljubljančani se staramo, marsikdo težko pri svojih letih hodi, in ne vem, zakaj bi se šel sprehajat ravno po Slovenski cesti, saj ima za to Tivoli, Rožnik in Grajski hrib ter vso Staro Ljubljano. Morda se pa odpira mladim podjetnikom nova tržna niša, in sicer kolesarska šola za upokojence nad 80 let.

O Slovenski cesti ne bom več pisal, napisal sem svoje mnenje in vem, da marsikdo misli enako, a raje nič ne reče, podobno kot pri Piranskem zalivu, ki ga prav lahko izgubimo.

Peter Kozin, Ljubljana