Obnovo kaninskih žičnic bo vodilo mednarodno podjetje za industrijski inženiring in kooperacije Dr. Duhovnik iz Medvod pri Ljubljani, ki se je tudi edino prijavilo na javni razpis. Direktor podjetja Jože Duhovnik je včeraj za Dnevnik povedal: »Vse sile bomo napeli, da se bodo naprave letos na Kaninu zavrtele in da bomo pripravljeni dočakali zimsko sezono. Sicer bo šlo vse skupaj zelo na tesno. Nekaj bomo morali imeti tudi sreče. Tu mislim predvsem na vreme.« Ekipo s soizvajalci imajo zbrano, prav tako so pripravljeni vsi načrti, je poudaril direktor podjetja, ki je na Kaninu že gradilo štirisedežnico Prevala, prav tako pa dvosedežnico Lajnar na Soriški planini in tovorno žičnico na Kriške pode.

Soglasje za novo cesto že pridobili

Neuradno smo izvedeli, da so se pripravljalna dela že začela na postaji A krožne kabinske žičnice. V prvi etapi naj bi uredili odsek od postaje A do B. Zamenjali bodo vse baterije in napeljali novo jekleno vrv. Na celotni trasi bo potrebno zamenjati kar nekaj nosilnih stebrov. Vgraditi bodo morali tudi vse računalnike in vrsto druge opreme, ki so jo pokradli ali uničili v teh dveh letih, ko so naprave prisilno mirovale.

Dostop z mehanizacijo do postaje B bo možen po obstoječi cesti. Do C-postaje pa naj bi zgradili novo cesto, tako da se bo moč do tja pripeljati s terenskimi vozili. Cesto je trasiral Zavod za gozdove Slovenije, za gradnjo pa je že pridobljeno soglasje. Načrtujejo tudi gradnjo ceste do D-postaje. Poznavalci razmer na Kaninu namreč pravijo, da je helikopterski prevoz opreme (pre)drag, z žičnico pa zaradi poškodovane krožne kabinske žičnice tudi ne gre.

Za novo sezono naj bi poleg dostavne krožne kabinske žičnice usposobili tudi štirisedežnico Prevala, dvosedežnico Veliki graben in trisedežnico Skripi. Prav tako zagotavljajo, da bodo omogočili povezavo s smučišči na italijanski strani Selle Nevee. Poleg žičnic bodo morali pred novo sezono obnoviti tudi restavracijo Prestreljenik.