Ljudje smo barvita bitja, zato imamo do barv zelo oseben odnos. Določene barve so nam še posebno pri srcu, druge nas pritegnejo le bežno. Osnovno barvno shemo vsakega človeka določa genska osnova, zato se nagonsko odločamo za take barve, ki so v skladu z barvo naše energije. Strokovnjaki trdijo, da to ne velja samo pri izbiri barv za oblačila, opreme doma ali delovnega okolja, temveč tudi za našega jeklenega konjička.

Tudi študije avtomobilskih hiš so pokazale, da se skoraj polovica ljudi pri nakupu avtomobila raje odpove izbrani znamki kot barvi. Po navadi se tega vpliva barvne energije zavemo šele takrat, ko se odločimo za spremembo ali slučajno sedemo v drug avtomobil ustreznejše barve, saj ga vozimo veliko bolj sproščeno in samozavestno kot svojega. Prav to smo želeli potrditi, ko smo se družili z Oplovo astro s priponko GTC. Bila je namreč nekaj posebnega, pa ne zgolj zaradi tega, ker poudarja športno nrav. V tovarni so ji nadeli rumeno barvo.

»Čeprav vse, kar je rumeno, povezujemo s toplino in ugodjem, rumena barva ustvarja v mišicah energijo, zato imajo 'rumeni' vozniki težko nogo in radi hitro vozijo. Ljudje, ki so zelo razdražljivi, bi se morali rumene barve izogibati, in morda je prav iz tega razloga na cesti več rumenih opozorilnih znakov kot avtomobilov,« je povedal numerološki nasvet. In res, nogo smo imeli precej težko, k čemur nas je naravnost silil 1,6-litrski bencinski pogonski agregat z iskrivimi 200 konjički v nosu. »Mučite nas, prosim!« pravijo vozniku, ki bo preverjeno sodil med hitrejše na cesti. Ne zgolj zaradi tovarniško izmerjenih 230 km/h maksimalne hitrosti; astra GTC se namreč športno pelje tudi po ovinkasti cesti, ko ponudi vozniku tudi zavoljo športnih školjkastih sedežev in natančnega 6-stopenjskega ročnega menjalnika veliko užitkov. Seveda se pritiskanje stopalke za plin pozna tam, kjer smo najobčutljivejši – v denarnici. Povprečna poraba se nevarno približuje desetim litrov, zato bi si želeli posode za gorivo, večje od 58 litrov. Še marsikaj ni popolno – odpiranje prtljažnika je bodisi na ključ ali s pritiskom na stikalo prtljažnih vrat, kar zna umazati roke, prostor na zadnji klopi je seveda vse prej kot razkošno odmerjen, saj se boste z glavo dotikali stropa, je pa prtljažnik z osnovnimi 380 litri dovolj prostoren, da zadosti potrebam (mlajšega) para. Ali prevedeno: pogoltne do štiri letalske kovčke.

GTC vas kot lastnika navdaja s ponosom, saj kombinacija privlačne oblike in rumene barve skrbi, da boste opaženi in bodo mimoidoči lomili svoje vratove, ko bodo obračali glave. Če ste bolj sramežljive narave, torej testni štirikolesnik ni za vas. In seveda, na bančnem računu morate imeti vsaj 22.780 evrov, kot je uradno zapisana cena ob opel astri GTC 1,6 turbo ecotec sport. Ker pa je spisek dodatne opreme dolg in mamljiv (parkirni senzorji, ogrevana športna sedeža, ...), imejte še vsaj dodatnih pet tisočakov.

P.S.: Kar je v numerologiji zapisano za voznike rumeno obarvanih avtomobilov, je tokrat tudi za nas veljalo kot pribito: imeli smo težko nogo in vozili hitro.