Opuščeni kamnolom v Podutiku ima novo podobo. Tam je pod taktirko Kolesarskega društva Rajd nastal Bike park Ljubljana. Ljubitelji gorskega kolesarstva, adrenalina in vsi željni novega znanja lahko brezplačno uživajo na štiri tisoč kvadratnih metrih lesenih in zemeljskih skakalnic.

Novi kolesarski poligon, kjer lahko različne starostne kategorije trenirajo na legalnem terenu, ki je primeren tako za začetnike kot tudi bolj izkušene kolesarje, je kolesarsko društvo uredilo s pomočjo sponzorjev, sicer pa je zemljišče v lasti Mestne občine Ljubljana. Društvo ga je za dobo petih let dobilo v brezplačni najem. »Park lahko uporabljajo le kolesarji, motorna kolesa so strogo prepovedana,« pojasnjuje Miha Jakopič, vodja parka in trener omenjenega društva. Pravi, da je park med drugim namenjen organizaciji različnih tečajev in taborov, tam pa lahko trenirajo tudi člani ostalih kolesarskih društev. »Dobrodošli so tudi uvozniki, dobavitelji koles in trgovine, da tu preizkušajo ali predstavijo svoje izdelke ter park najamejo za promocijo,« še dodaja.

Uredili bi zahtevnejši poligon

Starostne omejitve uporabnikov ni, je pa za mlajše otroke zaželeno spremstvo staršev, obvezna je zaščitna čelada. »Opazili smo starše s triletnimi otroki, ki so s poganjalniki uživali in dirkali po poligonu,« razlaga Jakopič. Med tistimi, ki neizmerno uživajo v adrenalinskih skokih in spustih nove kolesarske pridobitve v Podutiku, je tudi enajstletni Jan Janežič Pitka. Za takšno vožnjo se je navdušil v klubu, na vprašanje, ali ga je po vseh strminah kaj strah, pa odločno odkima. »Najboljše v parku so ravno skakalnice, medtem ko mi ravnine niso najljubše.«

Poleg na novo postavljenega in urejenega parka klub upravlja tudi BMX-progo na Linhartovi v Ljubljani, ki je trenutno v neuporabnem stanju. »Dogovarjamo se z upravljalci, da bi prevzeli urejanje in obnavljanje proge, da bi tudi tam ponovno začutili kolesarski utrip,« načrte opiše Jakopič in nadaljuje, da cilj ostaja tudi širitev novega parka v Podutiku. »Dogovarjamo se že za najem travnika nad končno postajo mestnega avtobusa številka pet, kjer bi uredili še malo zahtevnejši poligon s skoki in težjimi ovirami. Dogovorili se bomo za najem zasebnih zemljišč, tako da bi lahko uredili tudi povezavo med obstoječim in načrtovanim parkom.