Človek, ki ni vajen vsakodnevnega upravljanja kombija, se sprva celo malo ustraši, kako bo vendar upravljal tako veliko vozilo, toda strah hitro mine. Vožnja je namreč udobna, vozilo pa odzivno. Voznik v trenutku najde pravi položaj za volanom. Tudi na dolgih trasah ni nobenih težav s hrbtenico. Vse na komandni plošči je hitro dosegljivo in razumljivo, zato uporabnik ne potrebuje dolgega spoznavanja. Da pomisleki o neprijetni vožnji v kombiju ne veljajo več, so potrdili tudi sopotniki. Predvsem tisti na sprednjem sedežu so med testiranjem vedno znova poudarjali, kako vse poteka bistveno drugače kot v nekdanjih kombijih.

K temu pripomore tudi 1,6-litrski turbodizelski motor s 140 konjskimi močmi (103 kilovati), ki se tekoče razporejajo prek ročnega šeststopenjskega menjalnika. Ves čas ima voznik občutek, da vozi bistveno manjše vozilo, kot je pet metrov dolg in skoraj dva metra visok in širok trafic. Tudi pri premagovanju ovinkov je kombi stabilen, brez neprijetnega nagibanja, pri čemer je seveda treba upoštevati hitrostne omejitve. Malce bolj je vozilo nestabilno pri najvišjih hitrosti, ki se pri traficu ustavi pri 181 kilometrih na uro. Do stotice pride v 10,8 sekunde.

Potniki do druge in tretje klopi s tremi sedeži vstopajo skozi drsna vrata na desni strani. Tudi tam se sedi udobno, k čemur med drugim pripomorejo naslonjala za roke. Odlagalnih prostorov je sicer dovolj, a lahko bi bil kakšen več. Še najbolj med vožnjo moti ropotanje varnostnih pasov. Če v kombiju ni drugih potnikov razen voznika, pasovi v vsakem ovinku tolčejo ob nosilec, s čimer se sproža nadležen zvok. Manj težav je s prtljažnim prostorom, ki je dovolj velik, da se vanj lahko zloži več manjših kovčkov. Prostor se lahko poveča, če se zloži tretja klop, s čimer je na voljo za dobre tri kubične metre prostornine.

Poraba je na testu znašala zavidljivih 6,9 litra na sto prevoženih kilometrov, kar ni daleč od podatka, ki ga obljubljajo pri Renaultu (6,2 litra). Vozilo renault trafic dCi 140 energy je zgledno opremljeno (ABS, ESP, zračne blazine, klima…) in stane 25.010 evrov. Kljub temu so pri tako velikem vozilu potrebni parkirni senzorji, ki jih v osnovni opremi ni. V dodatni ponudbi v paketu s tempomatom stanejo 366 evrov. Nedvomno dodatek, ki je skorajda nujen pri potniškem kombiju, še posebno pri vožnji v mestu, ko je treba vozilo občasno parkirati v tesne prostore.

Več fotografij na www.dnevnik.si