Vse skupaj so spoznali tudi kupci v večini evropskih držav, kjer prodaja karavanskih različic posameznih avtomobilov (izključene so morda samo prestižnejše znamke, pa še to njihovi dražji modeli), močno presega prodajo limuzinskih. Če pogledamo samo slovenski trg v letošnjem letu, je bilo v prvi slabi polovici razmerje med prodanimi karavani in limuzinami kar 7:1 – ali s številkami 9370:1310. Lani je bilo enako razmerje le za komaj zaznaven odtenek manj izrazito v korist karavanov, v letih 2013, 2012 in 2011 pa po vrsti 5:1, 4,7:1 in 3,8:1. Se pravi, da se tehtnica iz leta v leto bolj nagiba na stran karavanskih različic, pri čemer podatki za obdobje izpred, recimo, desetih let ali več, niso na voljo, saj so takrat v kategorijo limuzin očitno prištevali tudi vozila z dvižnimi vrati zadaj, ki zdaj spadajo v ločeno kategorijo. Ta je tudi daleč najbolj prodajana, njenih predstavnikov pa je z naskokom največ tudi, ko upoštevamo stanje celotnega voznega parka. Na njem je razmerje med karavani in limuzinami le 1:1,5. Kar tudi zelo zgovorno opiše, kako zelo se v zadnjih letih spreminja razmerje in kako drugače obrnjeno je bilo pred desetletjem in več, če se je zdaj tako spremenilo.

Ob vsem naštetem tako morda niti ne bi bilo čudno, če bi se v prihodnjih letih zgodilo, da bi, vsaj na posameznih trgih, nekateri proizvajalci pri določenih modelih kar opustili prodajo limuzinskih različic. Kot se že dogaja tudi na primer s kakšnim trivratnim modelom nekaterih avtomobilov – ker ti preprosto ne gredo v promet. Ob prodajnem cvetenju različnih karoserijskih različic morajo nekatere pač potegniti kratko. In vse kaže, da bodo to nekatere najbolj tradicionalne.