Lanska dirka v Avstriji je bila za vas zaradi Red Bulla domača, a se ni dobro končala?

Res je, pa vendar ostajam s Spielbergom tesno povezan. Kot dirkač Red Bulla sem imel veliko povezav, ko je nastajal prenovljeni Red Bull Ring, stezo in celotno dirkališče smo jemali kot neke vrste dom. Konec koncev sem med letoma 2010 in 2013 z njimi tudi osvajal naslove prvaka in res sem si želel na njihovi domači dirki pokazati največ, a tehnika enostavno tega ni dopuščala. Lani nisem imel sreče, mogoče bo letos, ko sem zamenjal delodajalca, bolje. A kljub temu je delček mene še vedno povezan s tem dirkališčem, z vsemi leti sem se naučil gledati na Avstrijo in Avstrijce malce drugače, vzljubil sem jih.

Letos ste prišli v Spielberg kot dirkač Ferrarija. Mercedes je še vedno absolutno premočan, izboljšave na vašem dirkalniku pa se v Kanadi niso ravno izkazale.

Letos sem v rdeči barvi, res je, a prepričan sem, da to vseeno, vsaj pri meni, veliko ne bo spremenilo. Mogoče samo to, da bi letos lahko malce bolj resno ogrozil Mercedes. Lani sem moral sredi dirke odnehati, dirkalniku se je zmešalo, letos pa imam v rokah boljše orodje. Tudi vzdušje tukaj je boljše kot na zadnjih dveh dirkah, steza se zlije z okolico, ne deluje kot neki tujek. Tudi jezik je določena olajšava, da o odlični hrani ne govorim. Šalo na stran, tukaj smo zato, da Mercedesu otežimo dirko.

Pri Mercedesu pravijo, da se vas na neki način bojijo. Kaj naj bi prinesle izboljšave na dirkalniku?

Po eni strani se v Kanadi ni pokazalo v celoti, kaj smo spremenili. Nekaj je bilo sprememb na motorju, ki zdaj zmore okoli 15 konjev več, veliko je aerodinamičnih sprememb. V Avstriji velik del steze odpeljemo s polnim plinom, torej se moč motorja še kako pozna. Veliko je hitrih ovinkov, ki zahtevajo zelo dobro aerodinamiko, torej smo izboljšali tisto, kar je na tem dirkališču pomembno. Ko ste omenili Kanado, na tisti dirki sva bila s Kimijem v določenem delu dirke celo hitrejša od Mercedesa, a slabe kvalifikacije in kazni so nas potisnile preveč nazaj, da bi se lahko vmešali v boj za stopničke. A to še ne pomeni, da spremembe na dirkalniku niso delovale, le vidne niso bile v taki meri, kot naj bi bile, vsaj tako upam, na dirki v Avstriji.

Kakšna so tokrat vaša pričakovanja?

V Avstriji ne meni ne Kimiju še ni uspelo zmagati, po naših predvidevanjih je najbolj pomembno, da se čim bolje kvalificiraš. Steza je sorazmerno kratka, veliko mest za prehitevanje ravno ni. Seveda lahko z ustrezno strategijo med dirko kaj spremenimo, a menim, da bomo morali biti na kvalifikacijah izredno hitri, če bomo želeli dostojno napasti Mercedes. Po svoje pa bo zanimivo, da bom na tej stezi prvič zapeljal Ferrarijev dirkalnik. Do sedaj sem dirkališča v glavnem poznal le z Red Bullovega vidika. A tako je na vseh dirkah letos. In če se malo pošalim, sem v Spielbergu že vozil Ferrarijev dirkalnik. Takrat sva z Gerhardom Bergerjem zamenjala dirkalnika, on je vozil mojega red bulla, jaz pa njegovega ferrarija iz leta 1988. Sicer sem imel v tistem dirkalniku veliko preveč prostora v kokpitu, a je bila zanimiva izkušnja. Šalo na stran, zdaj bo šlo zares in resnično upam, da mi bo letos sreča na tem dirkališču bolj naklonjena.

Ali obstaja realna možnost, da v Avstriji vendarle zmagate?

Težko rečem. Na zadnji dirki v Kanadi smo bili v igri za stopničke, sicer ne jaz, temveč Kimi. Napovedi so nehvaležne, veliko bo odvisno tudi od Mercedesa, kako se bo odzval na napade tekmecev. Seveda bomo naredili vse, da bomo konkurenčni v igri za zmago, pomembno bo biti hiter že na začetku dirke.

Povzeto po motorsport-total.com