»Če ponudimo nov S-max, si manjši C-max zasluži vsaj prenovo,« so si verjetno mislili Fordovi razvojni inženirji, ko so na cesto postavili prenovljen srednje veliki enoprostorec. In to temeljito prenovljen! C-max je zdaj pravzaprav S-max v malem – če nimate ravno najostrejšega očesa, ju boste med seboj morda kdaj celo zamenjali.

Glavno spremembo zunanjosti predstavlja značilna sprednja maska, ki je postala zaščitni znak Fordovih avtomobilov in s katero imajo ti zdaj bolj izražen karakter, C-max pa pri tem ni izjema. Še večjih sprememb je bil enoprostorec deležen v notranjosti. Voznikovo delovno okolje je zdaj precej sodobnejše, na sredini kraljuje zaslon, občutljiv na dotik, pod njim pa so nekatera stikala postavljena skoraj pravokotno na nekakšni manjši polici, kar je po eni strani lepo, po drugi pa tudi praktično.

Ker gre vendarle za prenovo, C-max tako v osnovni kot v podaljšani različici grand, ki ima še vedno drsna zadnja bočna vrata, svojih mer ni spreminjal. Dolžina prvega ostaja 4,38 metra, drugega pa 4,52 metra, enake so ostale tudi prostornine prtljažnikov: pri osnovni različici znaša prostornina najmanj 431 in največ 1723 litrov, pri podaljšani s sedmimi sedeži pa pri vseh postavljenih sedežih 92 litrov, pri petih sedežih 475 litrov, največ pa 1742 litrov. C-max se ne more pohvaliti z vsemi sistemi, ki jih ima večji S-max, a jih ima kljub vsemu veliko – na primer opozarjanje na nevarnost trka in na vozila v mrtvem kotu ter radarski tempomat ali sistem za preprečevanje naleta, ki zdaj deluje do hitrosti 50 kilometrov na uro. C-max in grand C-max sta na voljo s pisano paleto tako bencinskih kot dizelskih motorjev, pri čemer znaša moč prvih pri C-maxu od 85 do 182 KM (62,5 do 134 kW), moč drugih pa od 95 do 170 KM (70 in 125 kW). Pri grand C-maxu je enako, le da ima vstopni bencinski motor že 100 KM (74 kW).

Prenovljena forda C-max in grand C-max bosta na naše ceste predvidoma zapeljala septembra. Cene še niso znane, v Nemčiji se začnejo pod 18 tisočaki za C-max in pri okoli 21 tisočakih za grand C-max.