Ključna oznaka v dolgem imenu je – Xmod. Gre za različico, ki naj bi bila primerna tudi za malce bolj neurejene poti. V primerjavi z osnovnim senicom je Xmod namreč od tal odmaknjen za centimeter več, bolj avanturističen pridih pa dajeta tudi zaščita na dnu vozila in plastika na spodnjih delih karoserije, ki je odporna proti praskam. A uporaba vozila hitro potrdi, da gre za bolj oblikovne prijeme kot pa za dejansko uporabnost za vožnjo čez drn in strn. Za kaj takšnega 4,37 metra dolgemu avtomobilu primanjkuje že štirikolesni pogon, toda na drugi strani avtomobil z vsemi terenskimi dodatki ponuja bolj dinamičen videz, kar je še največja razlika z osnovnim senicom.

Z 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki spravi iz sebe 130 konjskih moči (96 kilovatov), scenic Xmod še vedno najraje občuti pod seboj asfaltna cestišča, kjer potnike prevaža v dinamičnem, a tudi stabilnem ritmu. Kljub višjemu sedenju ni nobenega nelagodnega nagibanja. Predvsem pri višjih obratih je xmod zgledno odziven. Pri končni hitrosti doseže 195 kilometrov na uro, do stotice pa požene v 10,3 sekunde. Za družinske potrebe več kot zgledni podatki. Prostora je na vseh sedežih dovolj. Spredaj ima voznik vse pod nadzorom, sovoznik lahko uporablja mnogo odlagalnih prostorov, zadaj pa so še trije sedeži. Večji potniki se dotikajo stropa, toda za najmlajše v družini ni nobenih težav. Prtljažnik sprejme 437 litrov prtljage. Če želijo družine na dom pripeljati denimo nov hladilnik ali televizijski ekran, se lahko podre druga klop, s čimer se v vozilu odpre prostor v velikosti 1870 litrov.

Scenic Xmod morebitne kupce vabi k sebi tudi z nizko porabo. V tovarni obljubljajo zgolj 4,4 litra porabe na sto prevoženih kilometrov. Realnost je drugačna, saj je na testu vozilo porabilo 6,1 litra, posoda za gorivo pa ima prostora za 60 litrov. Renault scenic Xmod bose edition dCi 130 energy stane 26.800 evrov. Občutki ob tej številki so različni. Kajti v paketu opreme bose edition dobi kupec precej dodatkov, a hkrati je vozilo še vedno brez prestižnih elementov. Občutek ni slab, kaj posebnega pa tudi ne. Ampak avtomobilska realnost je takšna, da tudi konkurenca v segmentu družinskih enoprostorcev ne ponuja nižjih zneskov.