Kako dolgo se že ukvarjate z gorsko-hitrostnimi dirkami in kako se je začela letošnja sezona?

Na tem prvenstvu nastopam 26 let, letos sodelujem z dirkalnikom formule 3 z dvolitrskim motorjem. Ta je finančno dostopnejši in vseeno zelo zanimiv tako zame kot za gledalce. Gorsko-hitrostne dirke so nevarne, a tudi zelo zanimive, zato me veseli, da imamo v Sloveniji kar nekaj močnih dirk, na katerih lahko gledalci vidijo veliko zanimivega. Upam, da mi bo šlo bolje kot na prvih dveh dirkah letošnje sezone, saj sem na obeh odstopil zaradi tehničnih težav. Na Gorjance se odpravljam manj pripravljen, kot bi si želel, a to ne pomeni, da se ne bom potrudil po najboljših močeh. Letos mi še ni uspelo zares preizkusiti, kaj vse dirkalnik zmore.

Zakaj ni več slovenskih dirkačev v gorsko-hitrostnih dirkah?

Zaradi denarja. Ne vem, kako bi lahko presekali ta gordijski vozel. Vsak se skuša znajti po svoje. Ko so se v ta prvenstva vmešale tovarne in tovarniške ekipe, so stroški zelo narasli, tako da je težko dirkati. Nekoč si potreboval manj denarja, pa si lahko bil povsem pri vrhu, zdaj moraš imeti vsaj 150.000 evrov na sezono, da se lahko sploh poteguješ za zmage. Evropski trg dirkalnikov je velik in tovarne ter velike ekipe v tem vidijo svojo poslovno priložnost. Vse postaja vedno večji posel, s tem pa bodo počasi izrinili nas, male ekipe in samostojne dirkače. Takšno je dejansko stanje in v njem se moramo znajti. Zakaj ni več slovenskih dirkačev? Lahko bi se na tako dirko prijavil kakšen voznik relija, njihovi dirkalniki bi bili za popestritev.

Mogoče je razlog delno v stroških, delno pa tudi v nevarnosti gorskih dirk?

Mogoče, a če dirkač ne more plačati 500 evrov za eno dirko, se sprašujem, zakaj je sploh kupil dirkalnik. Res pa je, da so gorske dirke ene najbolj nevarnih, v dirkalnikih z enim sedežem vozimo 260 kilometrov na uro po običajnih cestah in po navadnem asfaltu. Skušamo izboljšati pogoje dirkanja, tukaj bi lahko dirkači sami kaj več storili, a je to izredno težko. Vsi dojemamo dirke kot nevarne, zavedamo se svoje izpostavljenosti, mogoče nas to dodatno povezuje.

Kaj pričakujete od dirke na Gorjancih?

Organizator se je potrudil po najboljših močeh. Popravil je cesto in namestil nove varnostne ograde, saj slab asfalt v enosedežnih dirkalnikih še bolj občutimo. Kljub temu menim, da letos rekorda na tej stezi ne bomo videli, saj tudi največji favoriti še niso povsem seznanjeni s svojimi dirkalniki. A bolj kot to me malce žalosti dejstvo, da bo letos na startu le 19 slovenskih dirkačev v kategoriji modernih dirkalnikov. To me zelo vznemirja.