Z obema cestnima tekačema je zadovoljen tudi voznik, če ima vozilo na primerni podlagi. Bolj pokončno se sedi v renegadu. Ob vožnji na močno razgibanem terenu takšen telesni položaj omogoča precej več pozornosti in razmišljanja. Bolj spokojno sedi voznik v Q3, saj tako najbolj uživa v dinamični vožnji po urejeni asfaltirani cesti. Jasno, oba sta zmožna izpolniti tudi zahteve v drugih pogojih: renegade ob večurni vožnji po avtocesti in Q3 po razmajanih poteh, a ob tem je treba poudariti, da sedež v renegadu po štirih urah ni več ugajal novinarjevi hrbtenici, enako kot Q3 ni sproščal kaj prida adrenalina ob premagovanju hribčkov in jam, čeprav ima prav tako štirikolesni pogon. Pod pokrovom oba skrivata dvolitrski dizelski motor, toda s to razliko, da renegadov zmore 140 konjskih moči (103 kilovatov), Q3 pa premore 150 konjskih moči (110 kW), pri čemer imata oba šeststopenjski ročni menjalnik. Eksplozivna sta skoraj enako, saj šibkejši renegade do stotice pospeši v 9,5 sekunde, medtem ko Q3 v 9,3 sekunde, a slednji zato lahko pride do 204 kilometrov na uro, tekmec pa do 182 kilometrov na uro.

Pri ureditvi armaturne plošče sta si podobna pri preprostosti in majhni količini stikal, toda oblikovni pristop je povsem drugačen. V renegadu je komandni pult bistveno bolj robusten, v Q3 pa bolj eleganten, kar spada k osnovnemu sporočilu obeh vozil. V renegadu ima sovoznik pred seboj še poseben ročaj, ki se ga lahko oprime, ko se avtomobil nagiba levo in desno ter naprej in nazaj. Če imajo potniki pri obeh dovolj prostora za noge, je problem pri Q3 pri prostornosti za glavo. Predvsem to velja za višje voznike, ki se z glavo drgnejo ob strop. Da jim je lažje, je treba odpreti zaveso strešnega okna.

A manjši prostor za potnike ima pri Q3 svoj antipod v zadnjem delu vozila, saj v prtljažniku sprejme za 430 litrov prtljage, medtem ko je renegade v zadek pospravi za 351 litrov. Ena od razlag je ta, da je Q3 usmerjen bolj v potniško udobje, saj se pričakuje, da ljudje na daljših poteh potrebujejo tudi več prtljage. Na drugi strani je pri renegadu ključno, da premaga vse ovire in da potniki ob tem ne butajo s telesnimi okončinami v notranje robove. V korist Q3 se tehtnica močno nagne še pri velikosti posode za gorivo. Vase sprejme 64 litrov, kar je v primerjavi z renegadovimi 48 litri precej lepa številka. Hkrati Q3 tudi manj porabi. Na testu je žrl 7,7 litra na sto prevoženih kilometrov, renegade pa 7,9 litra, kar jasno pove, s katerim vozilom je uporabnik večkrat na bencinski črpalki.

Pri ceni ni dvoma, kateri avtomobil je bolj prijazen za bančni račun kupca. Jeep renegade 2,0 multijet 16v 140 AWD limited namreč stane 28.490 evrov, audi Q3 2,0 TDI quattro pa 36.760 evrov. Pri opremi imata vse najnujnejše od ESP, zračnih blazin do klimatske naprave, tempomata… Testni primerek renegada je sicer imel med drugim še panoramsko streho (1300 evrov doplačila) in usnjene sedeže (1090 evrov). Podobno velja za Q3, ki je prav tako imel panoramsko streho (1490 evrov), zraven pa še ogrevane sedeže (400 evrov), navigacijo (950 evrov)… Cena testnega primerka renegada je tako 32.840 evrov, testnega Q3 pa 52.264 evrov. Več v sklepu.

Več fotografij na www.dnevnik.si