Z novo generacijo je TT postal še boljši. Če smo pri predhodniku znali najti kakšno pomanjkljivost, mogoče celo premalo radikalnosti, so šli pri novem korak dlje in to v pozitivno smer. TT je namreč postal pravi prijazni hudobnež. Oblikovno takoj daje vedeti, da želi biti več kot le »športnik«, njegove linije ostajajo značilne za ta model, pa vendar bolj skladne, »padejo v oko«.

Audi TT seveda ostaja avtomobil, ki želi v prvi vrsti zabavati, z dovršenim podvozjem pa je to tudi možno, saj omogoča veliko, a pretiravanja vseeno ne mara. Sicer je vožnja z njim dokaj udobna, čeprav voznik iz njega ne bo videl veliko. Konec koncev taki avtomobili niso namenjeni preglednosti, pač pa vozniškim užitkom. In te s svojo dodatno dozo začini recimo menjalnik. Ta enostavno želi, da ga voznik uporablja, čeprav je tudi motor tisti, ki dovoljuje nekoliko bolj leno vožnjo. A za pri njih tako običajnimi črkami TDI se skriva veliko več. 184 konjičev (135 kilovatov) v 2-litrskem motorju je namreč dovolj, da dajejo vozniku občutek prave športnosti. Odzivi avtomobila, še bolj pa počutje v mali, skorajda utesnjeni potniški kabini to le še podčrtajo. Dvakrat.

Sicer pa je to avtomobil za dva, zadnja klop je več kot zasilna, namenjena pa le zelo nizkoraslima potnikoma, recimo otrokoma, ki pa jima ne bi privoščili predolge vožnje, saj namreč potnika zadaj sedita tako rekoč povsem pokonci in če že z glavo ne silita v zadnjo šipo (pozor, pri zapiranju prtljažnih vrat je potrebno upoštevati opozorilo, sicer potniku zadaj hitro razbiješ glavo), potem ju bo hitro začel boleti hrbet. Torej, TT ostaja prijatelj dveh, ki sedita na sprednjih sedežih, tam pa se počutita povsem dobro. Prtljažnika je toliko, kolikor ga je, 305 litrov ni malo, a pri športniku njegovega kova, ki v dolžino meri 4,18 metra, v višino pa vsega 1,35 metra, to niti ni tako zelo malo. A roko na srce, kupujete audi TT zaradi prtljažnika ali zaradi česa drugega?

Kajti tistega drugega dobite veliko. Dizelski motor s porabo pod sedmimi litri na 100 kilometrov se izkaže na celi fronti, enako in še bolj velja za menjalnik, celotno počutje pa je – kot nekakšna vstopnica v svet športnikov. Kajti tudi cenovno ne sega previsoko. Dobro, ni poceni, ampak za dobrih 38.000 evrov pri osnovni različici kupeja dobi kupec zelo veliko avtomobila. Z dodatno opremo, kakršno je imel testni primerek, se je cena dvignila na 56.620 evrov, a brez marsikaterega dodatka je tudi možno povsem solidno uživati. Dve črki gor ali dol, TT je tisti avto, ki zna ugajati in ki zna vozniku nuditi veliko. Zamižati na eno oko pa je tudi nekaj, kar je pri športnikih treba znati.

Več fotografij na www.dnevnik.si